Announcement

Collapse
No announcement yet.

pioneer xdj r1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pioneer xdj r1

hallo,

ik lees op forums dat er enorm veel problemen zijn met de pioneer xdj r1, zijn deze gegrond? Want ik heb een aero waar ik niet tevreden over ben, wegens slechte wifi connectie, en ik heb dus een r1 besteld. Heeft er iemand al ervaring mee? Ik heb geen vertrouwen meer in pioneer....

dank u
    nicolas

Het is altijd mogelijk dat er kleine dingetjes (bugs, issues) aan het licht komen wanneer een product voor het eerst op de markt komt. Pioneer kennende zal er razendsnel een firmware update op de markt komen waardoor die dingetjes zo snel mogelijk verholpen zijn. Immers, een klantenbestand van tienduizend man kan veel beter grondig testen dan een test-team van 10 personen. ;)

Verder heb ik persoonlijk weinig negatiefs over de XDJ-R1 vernomen.

[edit]
    Sterker nog, er is al een nieuwe XDJ-R1 firmware update beschikbaar. :)
    Last edited by Rick; Monday-19-08-2013, 17:05.

Comment

Hello, ik denk dat die update al van begin augustus is (1.05) en dat die niets verandert aan de issues. Want er zijn hier ook nog geen tevredenheidsreviews neergezet. Allemaal wel mensen die het een schitterend idee vinden, maar het nog niet uitgetest hadden. Want de review die er nu staat, is niet veelbelovend en bevestigt helaas de verschillende fora....

Comment

Working...
      X