Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel nummers op een CD?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveel nummers op een CD?

Beste leden van het Bax-shop Forum,

Dit is misschien een vraag dat voor iedereen anders is maar alsnog:
    Hoeveel nummers doen jullie op 1 audio CD?
    Ik ben er nog steeds niet uit hoe ik het wil gaan doen, 1 nummer per cd of gewoon direct helemaal volbranden?
    Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Dus.. wat is het handigste?

Stuk of 10, en dan 2x branden. Kan je nog een mooi frontje printen en zoeken wordt geen hel. Sorteren op stijl / datum / artiest naar wens

Comment

Afgezien van het feit dat ik überhaupt niet meer met cd's zou gaan werken: op een normale verzamel cd staan er meestal een stuk of 20, dat werkte voor mij altijd prima toen ik nog met cd's werkte.

Alles dubbel meenemen heb ik nooit gedaan. Ik zorgde gewoon dat de nummers op CD1 goed aansluiten bij de nummer op CD2 zodat je die goed kan afwisselen. 1 nummer per cd lijkt me ook niet aan te raden, dan moet je belachelijk veel cd's gaan meesjouwen.

Comment

cd per nummer is best handig maar je sjouwt je de &*# en ondanks dat cd's niet heel duur zijn ga je er toch een kapitaal aan kwijt zijn als je een fatsoenlijke collectie van nummers wil.

ik brand altijd 5 nummers per cd en dan niet alles dubbel meenemen, als je meer nummers op 1 cd brand is alles dubbel meenemen wel handig.

Comment

Kijk hoe een pro het doet zou ik zeggen ;)

Comment

spiekte Armin nou op de bpm meters? :P

Comment

Leuk dat Armin het zo doet, maar zijn Armin van Buuren en Koen Buitenhuis goed te vergelijken?

Comment

Haha misschien ooit nog eens, ver in de toekomst :p

Comment

Working...
                X