Announcement

Collapse
No announcement yet.

Design USB flash drive

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Design USB flash drive

Nadat mijn zoveelste USB stick vol was besloot ik maar om een 64GB stick te kopen, maar het leek me leuk om een keertje een mooie USB stick te nemen. Ik had voorheen altijd de Sandisk Cruzer Blade, maar ben eens door gaan zoeken naar wat mooie designs. Eentje die ik wel mooi vond was deze: http://www.bax-shop.nl/usb-stick/kin...t-details.html maar die is nog niet echt bijzonder.

Verder kon ik niet zo heel veel moois vinden. Maar het lijkt me wel gaaf om als DJ een mooie/unieke USB flash drive mee te hebben. Hebben jullie misschien nog suggesties of ideeën?

Ik vind de sticks van Corsair vrij bijzonder qua design. :) Maar of je het mooi vindt... ;)

En wanneer je een minimalistisch design wilt, is een Kingston Datatraveler Micro 64GB misschien iets.

Comment

haha ja bijzonder zijn die van corsair zeker, maar niet precies mijn smaak ;).

Had die ook gezien, maar ben bang dat ik zo'n klein dingetje kwijt raak

Comment

Wij hebben van die hele fijne onverwoestbare sleutel usb sticks.
        Kan je gewoon aan je sleutelbos hangen en heb je in verschillende grote's ( gehuegen dan he )

Dat ze zeg maar onverwoestbaar en zo aan je sleutelbos kan hangen is natuurlijk erg handig ( je sleutels neem je normaal toch ook mee dacht ik zo )

Comment

Is dit geen mooie?
          Ontdek het aanbod aan opslagoplossingen van LaCie, waaronder externe harde schijven, SSD's en RAID-systemen. Ideaal voor professionals en fans van toptechnologie die op zoek zijn naar betrouwbare opslag met hoge prestaties.

Gr
          Robbert-Jan

Comment

Onverwoestbaar en draagbaar is bij mij niet zo'n probleem, ik ben voorzichtig met mijn spullen en heb mijn USB's in een speciale etui die aan mijn sleutelbos zit. Komt er ook geen stof in etc.

@ Robbert-Jan, thanks voor de suggesties! Zitten inderdaad een paar mooie bij!

Comment

Tegenwoordig kan je ook zo van die USB's kopen in alle soorten figuurtjes. Ik heb er laatst 1 in de vorm van bart simpson gekocht (als cadeau). Wat de kwaliteit daarvan is, is natuurlijk een andere vraag...

Comment

Working...
              X