Announcement

Collapse
No announcement yet.

CDJ2000 Nexus linken met CDJ2000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CDJ2000 Nexus linken met CDJ2000

Ik moet voor een fuif (volgens de rider van een DJ) 3x CDJ-2000 leveren die gelinkt zijn via netwerk. Ik heb echter "maar" 2 CDJ-2000 Nexus spelers en 1 CDJ-2000.
    Gaat dit prima samen werken? Ik kan me inbeelden dat de extra functies van de nexus (zoals sync) niet werken met de oude 2000, maar de basic functies (zoals het delen van een USB stick), werken die prima?

Ik zag wel op de website van Pioneer dat er voor de oude 2000 een firmware update beschikbaar is voor compatibeliteit met de Nexus, dus die ga ik zeker installeren.

Iemand enige ervaringen hiermee?

Wij hebben regelmatig 2 nexussen met "gewone" 2000's gekoppeld dus dat zou bij mijn weten gewoon moeten werken idd. Wij gebruiken hier een simpele switch voor van HP.

Comment

Ik was ook van plan om een simpele switch van HP te gebruiken hiervoor (Procurve 1410). Bedankt voor je antwoord!

Comment

Ik heb nog even navraag gedaan en wij hebben wel de nieuwe software draaien op de "gewone" 2000's dus dat kan ik je wel aanraden, maar dat was je toch al van plan ;).
        Simpele switch zegt ie, ik vind hem niet simpel :p wij gebruiken deze: http://bragasoft.com/images/HP-1405-...-J9792A-Hp.jpg

Comment

Working...
        X