Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eerste digitale controller kopen HELP!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste digitale controller kopen HELP!!

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een digitale controller en mijn budget is ongeveer 400 a 500 euro.
    Dit wordt mijn eerste controller , maar ik wil wel meteen iets van goede kwaliteit kopen! Hebben jullie misschien advies ?
    Heb zelf naar de traktor s2 gekeken maar ik heb het " gevoel" alsof daar weinig opzit tegenstelling tot de numark n4 etc.. of komt dat omdat ik net begin :P

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

groetjes

Ik denk persoonlijk al aan de Reloop Terminal Mix 4. Eventueel kun je ook nog voor de 2 gaan, indien je niet van plan bent om de 4-decks mogelijkheden te gaan benutten.

Zijn stevige controllers met soepele jogwheels, die een soort vinyl-groef hebben.

Maar nogmaals, het hangt vooral af van je eigen voorkeur. Wil je bijvoorbeeld veel met samples gaan werken, zoek dan een goede controller met een set grote aanslaggevoelige pads. Doe je meer met scratchen, dan is een set grote jogwheels weer heel handig. Zoveel mensen, zoveel wensen en daarom ook zoveel controllers. ;)

Comment

Hallo Rick ,

bedankt voor je snelle reactie! Ik zoek eigelijk een controller waarmee ik thuis kan draaien maar ook op een feestje.
      Zoals ik al zei is mijn budget ongeveer 500 euro en wil ik graag een controller waarmee ik kan mixen en niet te veel scratchen.

Ik hoop dat iemand nog een paar goede adviezen heeft.

Comment

Wat je hierboven aangeeft kan met alle controllers die je aangeeft, dus het hangt onder meer af van je persoonlijke voorkeur en de software waar je mee wilt gaan draaien. De S2 zou ik aanraden als je voor Traktor kiest, de Terminal Mix 4 wordt met virtual DJ geleverd en kan ook met Serato gebruikt worden.

Comment

Working...
        X