Is het mogelijk om een Maschine Mikro aan te sluiten op een Pioneer 350 set, zoja hoe?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer 350-set en Maschine Mikro
Collapse
X
-
Originally posted by Rick View PostZonder behulp van een laptop gaat dat niet lukken. De Maschine is eigenlijk niet veel meer dan een MIDI-knoppendoos met een display (heel grof gezegd dan), je zult via je laptop samples moeten afspelen etc.
Comment
-
Hoe dat precies in zijn werk zou kunnen gaan weet ik helaas niet, maar ik denk dat het lastig wordt omdat je het als twee verschillende dingen moet zien. Aan de ene kant heb je je DJ-set met Traktor DJ-software en je Pioneer hardware, aan de andere kant heb je een setup met een sampler om live remixen on-the-fly te maken.
Wanneer je dat op hetzelfde systeem wilt draaien (en vooral op 1 scherm) denk ik dat het vrij onoverzichtelijk gaat worden en daarnaast best wat werkgeheugen in beslag neemt. Wellicht zijn er andere forumleden die al eens iets soortgelijks hebben uitgeprobeerd.
Comment
-
Originally posted by Rick View PostHoe dat precies in zijn werk zou kunnen gaan weet ik helaas niet, maar ik denk dat het lastig wordt omdat je het als twee verschillende dingen moet zien. Aan de ene kant heb je je DJ-set met Traktor DJ-software en je Pioneer hardware, aan de andere kant heb je een setup met een sampler om live remixen on-the-fly te maken.
Wanneer je dat op hetzelfde systeem wilt draaien (en vooral op 1 scherm) denk ik dat het vrij onoverzichtelijk gaat worden en daarnaast best wat werkgeheugen in beslag neemt. Wellicht zijn er andere forumleden die al eens iets soortgelijks hebben uitgeprobeerd.
Comment
Comment