Is er iemand die weet of je de Maschine Mikro ook kunt aansluiten op het microfoon kanaal van de DJM 350?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer 350-set en Maschine Mikro mk2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nee dat kan niet.
Ook zit je met het feit dat je maschine aan een pc moet hangen. Zoals ookal in een ander topic gezegd is.
Enne waarom denk je dat het een MICROFOON kanaal heet? Zou dit misschien zo zijn omdat het gemaakt is om er een MICROFOON aan te hangen?
Een microfoon ingang heeft een andere preamp / voor versterker. Dit is omdat het signaal van een microfoon veel zwakker is dan dat van een line bron zoals een geluidskaart of zeg een cd speler.
-
Originally posted by ronennieshow View PostNee dat kan niet.
Ook zit je met het feit dat je maschine aan een pc moet hangen. Zoals ookal in een ander topic gezegd is.
Enne waarom denk je dat het een MICROFOON kanaal heet? Zou dit misschien zo zijn omdat het gemaakt is om er een MICROFOON aan te hangen?
Een microfoon ingang heeft een andere preamp / voor versterker. Dit is omdat het signaal van een microfoon veel zwakker is dan dat van een line bron zoals een geluidskaart of zeg een cd speler.
Comment
-
Ik dacht dat ik in een ander topic al had aangegeven dat je een Maschine niet direct op een DJM-350 kunt aansluiten. Een Maschine is namelijk alleen maar een MIDI-knoppendoos met een display, daar zit geen geluid in dus dat kan er ook nooit uit komen.
Het enige wat je met Maschine doet is het als een soort van toetsenbord/controller gebruiken om klanken in je software te triggeren.
Ik denk dat we prima verder kunnen in het reeds bestaande topic.
Comment
Comment