Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ-Set identiek aan pioneer set

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ-Set identiek aan pioneer set

Hallo mensen,

Ik ben tegenwoordig bezig met dj cursussen, heb momenteel een numark mixtrack pro maar zoek nu toch iets wat bijna identiek is aan de pioneer sets qua functie, zodat ik wat ik bij de cursussen leer thuis meer kan oefenen (er staat daar een pioneer set). Dus anders gezegd, welk ander dj-gear merk lijkt erg op die van pioneer? Ik bedoel bijvoorbeeld van denon, numark etc etc. Ik wil namelijk een goedkope tweedehands set kopen die dus vergelijkbaar is met een pioneer set. Ook heb ik de ddj sx gezien (dj controller van pioneer). Is die relateerbaar aan de pioneer dj sets?

Gr,

Jari

DDJ-SX is niet helemaal te vergelijken met een topsegment Pioneer set omdat het een geheel apart ontworpen apparaat is.

Wat zoek je precies in zo'n set, waar draai je nu met je cursussen op en hoeveel wil je er aan uitgeven? Ik denk dat je met een leuke Reloop set al redelijk in de buurt komt qua lay-out en functionaliteit, maar dan kun je natuurlijk niet zomaar hetzelfde.

Comment

Beste Jari

naar mijn mening vind ik de omnitronic xmt 1400 en de Gemini cdj 650/700 heel erg op pioneer lijken.
      misschien een goede suggestie ;)

met vriendelijke groeten

DJ Yorlin
      Last edited by DJYorlin; Saturday-14-09-2013, 16:16.

Comment

de pioneer ddj t1 of s1

of 2de handse cdj 350+djm350 voor 1000 of minder.

nog beter naar mijn mening, een tweedehandse cdj1000mk3 set, de prijzen dalen snel maar kwa gebruik vind ik deze 10x fijner dan een cdj 350, het enige nadeel is de cd's branden.

Comment

Working...
        X