Announcement

Collapse
No announcement yet.

Een potige laptopstand

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Een potige laptopstand

Beste leden,

Ik weet niet of jullie het 'begrip' kennen, maar ik ben op zoek naar een één potige laptopstand,

Iets zoals dit: http://www.youtube.com/watch?v=nBO5hTY4VmQ (ik zou wel je geluid iets zachter zetten...)

Hebben jullie enig idee waar je zoiets kan kopen?

Ik heb een HP pavilion G7 17 inch laptop.

Danku!

Deze is uit het filmpje
    en deze zijn misschien ook een optie:

klik
    klikklik
    klikklikklik

ben er zeker van dat je dit zelf ook had kunnen vinden in de webshop ;)

Comment

Van de UDG stand weet ik in ieder geval dat hij lekker stabiel is en flexibel opgesteld kan worden dankzij de draaibare tray. Kost een paar centen, maar aan de andere kant valt 150 euro best mee als je er een krachtige laptop bovenop zet die stabiel moet staan en die je niet kunt missen tijdens het draaien. ;)

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
        Deze is uit het filmpje
        en deze zijn misschien ook een optie:

klik
        klikklik
        klikklikklik

ben er zeker van dat je dit zelf ook had kunnen vinden in de webshop ;)
        Dankjewel!

Originally posted by Rick View Post
        Van de UDG stand weet ik in ieder geval dat hij lekker stabiel is en flexibel opgesteld kan worden dankzij de draaibare tray. Kost een paar centen, maar aan de andere kant valt 150 euro best mee als je er een krachtige laptop bovenop zet die stabiel moet staan en die je niet kunt missen tijdens het draaien. ;)

Even nog over de UDG,
        Als ik recht voor de stand sta, kan ik dan het bovenplateu'tje (waar de laptop op komt te staan) ongeveer 90 graden naar links draaien?
        Last edited by hoimijnnaamis; Sunday-20-10-2013, 20:51. Reason: De Bovenlaag = het bovenplateu'je, lings = links

Comment

Dat moet mogelijk zijn lijkt me, aangezien het hoogte-instelling systeem lijkt op dat van een microfoonstatief. Wel zul je dan moeten oppassen in verband met stabiliteit, omdat het zwaartepunt van je laptop meer naar links komt te liggen, buiten bereik van de statiefpoten. Kortom, zet je niets zwaars op de poten zoals een DJ mixer dan is de kans groot dat hij instabiel wordt.

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Dat moet mogelijk zijn lijkt me, aangezien het hoogte-instelling systeem lijkt op dat van een microfoonstatief. Wel zul je dan moeten oppassen in verband met stabiliteit, omdat het zwaartepunt van je laptop meer naar links komt te liggen, buiten bereik van de statiefpoten. Kortom, zet je niets zwaars op de poten zoals een DJ mixer dan is de kans groot dat hij instabiel wordt.
            Dus een 17 inch laptop kan gewoon op die manier?

Dan nog even twee vragen, het statief heeft zeg maar 2 poten aan de onderkant, wat zijn hier de afmetingen van?
            En, wat is de minimale hoogte van het statief?(en wat is de maximale hoogte?)

Comment

Dus een 17 inch laptop kan gewoon op die manier?
              Ja, mits je rekening houdt met het zwaartepunt.

Dan nog even twee vragen, het statief heeft zeg maar 2 poten aan de onderkant, wat zijn hier de afmetingen van?
              En, wat is de minimale hoogte van het statief?(en wat is de maximale hoogte?)
              Kan ik zo snel geen antwoord op geven. Ik denk dat het misschien nog handiger is om het statief gewoon te bestellen, uit te proberen met je setup en eventueel terug te sturen wanneer het niet past. Dan weet je het gelijk. :)

Comment

Working...
              X