Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opnemen Pioneer XDJ-R1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Excuus, ik bedoelde of je toen de XDJ-R1 via de master2 out of via de booth out had aangesloten op je mic. ingang op de laptop?

Comment

Nee, ik had toen alleen een mic aangesloten

Comment

Dus je doet dan toch precies hetzelfde, of is het toch anders?

Comment

Je wilde alleen je DJ-set opnemen zei je. Dus daarom wil ik kijken wat er gebeurt wanneer je je XDJ-R1 op je laptop aansluit. Maar dan wil ik graag weten via welke uitgang op de XDJ-R1.

Comment

Oké sorry, ik begreep je niet helemaal. Toen ik wilde opnemen via de Behringer Xenyx 1202 gebruikte ik de Master out 1 uitgang (XLR) van de XDJ-R1.
            Toen ik het zonder de Behringer probeerde gebruikte ik de master out 2 (RCA) uitgang.
            Maar bij beide geen gewenst resultaat om te kunnen opnemen.

Comment

Op de speakers doet de XDJ-R1 het trouwens prima!
              Goede geluids kwaliteit en met de nieuwste firmware 1.07 heb ik nog geen problemen ondervonden.

Comment

Zou het misschien kunnen liggen aan de geluidsinstellingen op mijn laptop?
                Ik kan me het eigenlijk nauwelijks voorstellen want ik heb alle instellingen al geprobeerd.

Comment

Dat lijkt mij wel, heb je al bij je volume-instellingen van je systeem gekeken? En met name de inputsignalen?

Comment

Ja, bij 1 laptop kan ik geen line in signaal selecteren.
                    Deze laptop heeft een gecombineerde koptelefoon/microfoon aansluiting maar bij de geluidsinstellingen kan ik geen line in signaal selecteren.
                    Ik kan daar alleen de microfoon van de laptop zelf selecteren.

Comment

Dan gaat het bij die laptop lastig worden denk ik. Wellicht dan toch met een externe audio-interface werken.

Comment

Maar op een andere laptop zit een aparte mic ingang en koptelefoon uitgang, en daar krijg ik ook geen signaal binnen.

Comment

Vreemd, maar nog eens voor de duidelijkheid, het is heel lastig om zoiets op afstand te kunnen bepalen. Ik vermoed dat het aan je instellingen ligt, dus of aan je systeem-instellingen voor geluid, of in het recording-programma dat je gebruikt.

Comment

Working...
                          X