Announcement

Collapse
No announcement yet.

goedkope stand alone dj midi controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• goedkope stand alone dj midi controller

Hallo ik ben opzoek naar een goede niet al te dure stand alone dj midi controller

Wat moet er op zitten, wat zijn je wensen, wat is je budget?

Want deze vraag is ongeveer hetzelfde als "Ik zoek een niet al te dure auto met trekhaak". ;)

Verder, wat bedoel je precies met een stand-alone DJ MIDI controller? Want een DJ MIDI controller werkt bijna altijd met een laptop samen.

Comment

Hot cue's, samples, faders, pitchers, ingebouwde audio interface, ik zat te denken aan de numark mixtrack pro II, is dat wat.???

Djhans1977

Comment

Mixtrack Pro II is een van de meest populaire DJ controllers. Lekker compact, plat, degelijk, alles er op wat er op hoort te zitten. Prima controller voor het geld.

Comment

Is die stand alone of anders gezegt, kan je die zonder pc of laptop gebruiken

Comment

Nee, dat is juist de kracht van het apparaat. Hij heeft zelf vrijwel niets aan boord, daarom kan hij zo goedkoop zijn. ;)

Wil je een multifunctioneel apparaat dat je aan je laptop kunt hangen maar ook stand-alone kunt gebruiken, dan kom je al snel op een controller zoals de Pioneer XDJ-R1, tenminste, als je ook aardig wat functies wilt hebben. :)

Comment

die is wat duur, dat wordt lang sparen, is er ook wat goedkopers?????

Comment

Ja, de Stanton SCS4DJ. Maar qua functionaliteit is die in stand-alone modus wel wat beperkt. Veel overzicht dankzij het kleurendisplay, maar dingen als hotcues en samples kun je niet direct benaderen.

Comment

maar stand-alone moet juist lekker lopen, mijn budget is zo'n 500 €

Comment

maar stand-alone moet juist lekker lopen
                    Tja euh, ik weet niet precies wat jij onder 'lekker lopen' verstaat. Een nette stand-alone alles-in-1 speler die toevallig ook met MIDI werkt, voor dat geld, wordt lastig. Je komt al een eind met de American Audio Encore 2000, maar ook daar heb je niet heel veel creatieve mixmogelijkheden (aangezien je grofweg alleen een uitgebreide loopfunctie hebt, plus browse-knoppen voor al je mediabronnen). Zoek je een vrij simpel apparaat en ben je niet van het uitgebreid mixen, dan zijn zowel de SCS4DJ als de Encore 2000 prima spelers. Maar wil je veel doen met hotcues en samples, dan wordt het toch lastig.

Comment

gooi dit topic maar weg

Comment

Topics sluiten we zelden vanwege mogelijke toekomstvragen.

Comment

gesloten onderwerp graag

Comment

XDJ-R1 zou het mooiste zijn inderdaad. Ik heb de Stanton SC.4DJ en die bevalt me prima. Er zitten hotcues op die achter ietwat kleine knopjes zitten, maar werkt goed. Samples doet hij niet inderdaad...

Comment

Working...
                            X