ik zit erg te twijfelen of ik digitaal wil gaan mixen, ik ben opzoek naar een leuk instapsetje, is de Numark NDX400 table top CD speler wat, of is de Numark NDX900 table top CD speler, dan weet beter, ik wil namelijk ook sample knoppen hebben, en wat dacht je van de setjes met deze mixer ertussen Numark M4 10 inch DJ mixer en 2 Numark NDX400 table top CD speler, of is de Numark M3 professionele scratch mixer dan beter, mijn budget is zo'n 600 €
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Numark NDX400 table top CD speler
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
NDX400 is een leuke tabletop, maar niet geschikt voor digitaal draaien omdat hij niet met MIDI overweg kan. De NDX900 is een slagje groter (wat ik persoonlijk prettiger vind voor het overzicht) en kan makkelijk met MIDI overweg. Daarnaast heeft hij ook een ingebouwde audio-interface. Maar, met een budget van 600 euro ga je de NDX900 niet redden. (En andere spelers met MIDI vallen dan ook af). Dus waar ben je precies naar op zoek en wat moet er persé op zitten?
Qua mixer ligt het er heel erg aan waar je naar op zoek bent. Zoek je een vrij kale, basic mixer die goed gebouwd is dan kun je met de M-serie mixers van Numark zeker een eind komen. Wil je meer doen met effecten e.d. dan zou je toch in andere segmenten moeten gaan kijken.
-
In theorie moet het kunnen, maar het is nogal mission impossible omdat je dan de ingebouwde audio-interface van de NDX-900 moet omzeilen en er daarnaast voor zorgen dat je een gedeelte van de mapping van de Instinct moet uitschakelen.
Ik zou de Instinct inruilen voor een normale DJ-mixer. Werkt veel makkelijker en dat past ook beter bij de NDX900 spelers.
Comment
-
M6 mixer dus, dan heb ik 2 setjes, de ene met pc of laptop, bestaande hercules dj control instinct , behringer MS16 monitorspeaker set van 2, en dan setje 2 zonder pc of laptop, numark ndx 900 tabletop usb cd speler 2x, de numark m6 mixer, kunnen daar de behringer MS16 monitorspeaker set van 2, aanvast, welk setje zouden jullie kiezen voor het draaien op feestjes, party's tot 200 man, dan weet ik wat meer
Comment
Comment