Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark NDX400 table top CD speler

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik geloof dat we in diverse topics al het een en ander hebben aangeraden. Kun je daar iets mee, of is dat niet wat je zoekt?

Comment

Nee juist niet ik wil gewoon weten wat jullie mij aanraden als ik beginnende dj ben met cd tabletops en een mixer?????

Comment

Je zou kunnen kijken voor een jb-system bpm 4 usb.
        We hebben zelf de jb-system bpm 6 usb in ons hufterproof rack zitten en bevalt meer dan prima.
        Redelijk degelijke mixer ( zeker voor deze prijs klasse ) verder een goede overzichtelijke mixer met ook nog eens een handige usb input erop. Dan zou je dus ook een pc / laptop zo rechtsreeks eraan kunnen hangen en heb je geen extra geluidskaart nodig.

Comment

deze dus

Deze complete DJ-kit bestaat uit twee TMC-200 tabletop CD/MP3 spelers en een BPM 4 USB mixer. Het mengpaneel heeft twee USB-aansluitingen, ideaal voor gebruik met DJ-software! Geleverd met flightcase.

Comment

Qua tabletops zou ik persoonlijk kiezen voor NDX400 spelers aangezien je dan voor een paar tientjes net even een stuk meer opties hebt. (O.a. USB input).

Comment

Okee en welke beginners mixer de m6 of m4 van numark, of iets anders?

Comment

Volgens mij heeft de 400 geen audio interface en dat is voor mij a musthave de 900 heeft dat wel

Comment

De TMC 200 spelers hebben dat ook niet. Dan moet je inderdaad voor de NDX900 gaan.

Comment

Okee zijn er goedkopere tabletops met audio interface?

Comment

Nee, daar is de NDX900 vrij uniek in (plus dan moet je op bouwkwaliteit en functies inleveren...)

Comment

okee

Comment

table tops met mixer of all in one systeem

table tops met mixer of all in one systeem

Ik heb nu al een tijdje een hercules dj control instinct met behringer m16 monitor speakers, en dat mixer gaat er goed, laats heb ik ook de nano kontrol 2, nano key 2, en de nano pad 2, daaraan toegevoegd, om ook echt mijn eigen muziek te gaan maken/produceren, thuis dan wel te verstaan he, ik heb nu zoveel zelf gemaakte muziek, en andere mp3's dat ik ook een setje cd tabletops met mixer, of misschien wel een all in one systeem, wil gaan aanschaffen, wat adviseren jullie mij, eerst lang gaan oefenen met simpele tabletops zoals deze Numark NDX400 table top CD speler 2x met deze mixer Numark M4 10 inch DJ mixer, of toch een stapje beter met deze Numark NDX900 DJ controller en MP3/CD/USB speler, en dan deze mixer Numark M6 4-kanaals USB DJ mixer, of anders een all in one system zoals deze Pioneer XDJ-R1 all-in-one draadloos DJ systeem, ik wil graag goeie adviezen van jullie.

Ik wil alleen maar informatie wat ik het beste kan doen

Djhans1977

Comment

Ik zit te twijfellen of een goeie laptop kopen en daaraan mijn huidige setje koppelen huidige setje zie mijn vraag tabletops met mixer of all in one systeem, of im ga sparen voor 2 tabletops met audio interface en een mixer, daar hoeft geen pc/laptop tussen.

Comment

Waar twijfel je dan aan en wat wil je van ons horen? Want het kiezen van zo'n set is erg persoonlijk (je moet er immers zelf mee werken) en elk systeem heeft zijn voor- en nadelen.

Comment

Ik twijfel tussen tabletops met audio interface, of zonder audio interface, met wil zeggen dat er geen laptop/pc tussen hoeft, ze moeten wel 4 sample knops, hotcues, fade in, fade out, pitchers, hebben, dat sowieso?

Comment

Working...
                                X