Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark NDX400 table top CD speler

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rick View Post
    De meeste tabletops met audio-interface kunnen ook prima stand-alone werken hoor, is niet persé een computer bij nodig.

Wat je precies met fade in en fade out bedoelt op een tabletop snap ik niet helemaal.

Gezien je wensen lijkt mij een XDJ-R1 zo gek nog niet. Is één apparaat, maar bevat in principe alles wat je maar wilt hebben.

Volume van laag hoog in het begin, en van hoog naar laag in het einde

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
      Die heeft geen ingebouwde audio interface
      De s2 of de s4 ?
      Volume van laag naar hoog in het begin, en volume van hoog naar laag aan het eind
      Een traktor controller of traktor software?
      Volume van laag hoog in het begin, en van hoog naar laag in het einde
      Zou je voortaan gewoon alles in een post willen plaatsen? dankje!

Comment

1.Native Instruments Traktor Kontrol S4 MK2 DJ MIDI controller.

2.Native Instruments Traktor Kontrol S2 DJ MIDI controller.

3.Native Instruments Traktor Kontrol S2 MK2 DJ MIDI controller

Comment

gaat ooit wel eens gebeuren langskomen en testen

Comment

deze koop ik toch niet

Comment

ik wel even weten wat voor in en uitgangen geeft in midi controller nodig om een cd tabletop er aan te hangen en wat voor bedrading, moet je daar voor kopen?

Comment

Sorry, maar ik snap nu echt niet meer wat je precies bedoelt en wat je vraag nu is, want ik heb het idee dat er nu heel veel door elkaar gaat.

Je kunt niet zomaar een MIDI-controller aan je tabletops hangen, dat is niet mogelijk. Een MIDI-controller moet met je software samenwerken, hetzelfde geldt voor je tabletops (mits je ze in MIDI-modus gebruikt). Wanneer je een analoge setup hebt (mixer + tabletops en verder niets) valt je software weg en kun je dus ook niet met samples werken. Maar dat kan sowieso al niet zonder software.

Ik denk dat het verstandig is om eens in de winkel langs te komen en wat sets uit te proberen, zodat je een veel beter beeld hebt bij de mogelijkheden van de diverse systemen.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                  Sorry, maar ik snap nu echt niet meer wat je precies bedoelt en wat je vraag nu is, want ik heb het idee dat er nu heel veel door elkaar gaat.
                  Hoe maak je zo'n smiley die de handen naar beneden beweegt? ;)

Comment

Dus als ik het goed begrijp kunnen tabletops met audio interface met pc/laptop en software overweg, maar ook zonder pc/laptop en zonder software, of zie ik het verkeerd?:D

Comment

Klopt.

Comment

hebben jullie een leuk setje 2x tabletops met audio interface en een mixer staan voor een leuk prijsje??

Comment

Ik denk het niet.

Bax is de grootste van de benelux ( en 1 van de grotere van europa )
                          Dus ik denk niet dat ze een leuk setje table tops verkopen die zowel met midi als met een cd overweg kunnen.

Enne een leuk prijsje? Ja hoor dat is bij bax wel dik in orde. In een 99 van de 10 gevallen hebben ze al een heeeeel erg mooi en scherp prijsje. Zie je het goedkoper dan krijg je het voor nog minder als dat wat jij gezien / aangetoond hebt ( wel even naar de regels kijken )

Comment

o sory

Comment

Met wat voor tabletop setje en mixer draaien de meeste beginners???
                              :p:D

Comment

Niet te zeggen, omdat iedereen zijn eigen voorkeuren en budget heeft. NDX900 is een van de populairste samen met de NDX400, mixer wil nogal eens afwijken.

Comment

Working...
                                X