Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark NDX400 table top CD speler

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En andere merken?

Comment

Daar zijn zoveel combinaties in mogelijk, dat is bijna niet te zeggen. Dat is ook de reden dat er zoveel budget DJ-gear is, wanneer iedere beginnende DJ hetzelfde zou kiezen, zouden die fabrikanten al snel failliet gaan. Daarnaast is de keuze voor DJ-gear erg persoonlijk, dus de één gaat voor 2 compacte tabletops en een simpele mixer, de ander wil zoveel mogelijk functies en een flinke 19 inch mixer... zo kun je eindeloos combineren.

Comment

Snap ik, maar voor feestjes tot 100 man, een al in one controller, of tabletops mrt mixer, of laptop met tabletops mixer??

Comment

Gaat niet om het aantal personen, maar waar je zelf prettig mee draait en wat je eigen voorkeur is. Je publiek gaat er toch weinig tot niets van zien. Zou je luidsprekers kopen dan is het een ander verhaal, maar DJ-gear koop je niet op het aantal personen.

Mijn voorkeur zou naar de XDJ-R1 gaan als ik nu zou moeten starten, omdat losse elementen met redelijk vergelijkbare componenten nu eenmaal meer los kosten en je functionaliteit dan nog niet even veelzijdig is.

Comment

zit onder de prijs van 2 losse CDJ-350 tabletop spelers en een DJM-350

Comment

Dus?

Comment

kan de xdj r1 ook zonder i pad, i Phone, i pod touch werken?

Comment

Dat kan zeker. (Met de iPad krijg je alleen wat extra bedieningsgemak en wat meer overzicht in je muziekbibliotheek die op USBstick staat)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                    Dat kan zeker. (Met de iPad krijg je alleen wat extra bedieningsgemak en wat meer overzicht in je muziekbibliotheek die op USBstick staat)
                    Moet je nou weer eerder zijn? ;)

ja dat kan
                    Last edited by hoimijnnaamis; Tuesday-08-10-2013, 17:42.

Comment

deze als alternatief pioneer XDJ-AERO draadloos Wi-Fi DJ systeem, is wel stand alone

Comment

Maar geen CD-spelers...

Comment

wel iets goedkoper, aan wat voor soort midi controller kun je tabletops hangen, en dat de midi controller dan als mixer functioneert

Comment

Ik moet heel eerlijk zijn dat ik er een beetje simpel van word van het kat en muis spel.

Verdiep je zelf eens een keer goed in de materie. Lees de specs en vergelijk zelf eens wat.
                            Zeg dan gewoon wat je wil en zoekt in een apparaat.
                            Wat je wil betalen

Dan kunnen we je een advies geven. Je zit nu allemaal maar wat onzin te vertellen of 10x het zelfde.

Begin dus door alles gewoon in 1 post te plaatsen. Alles wat je wil vertellen. Lees het nog eens goed door voor jezelf. Staat er alles in. Klopt alles druk dan pas op plaats reactie.

We gaan nu van table top naar alles in 1 naar mixer naar stand alone naar eigenlijk helemaal niks.

Comment

okee

Comment

Ik wil eigenlijk een paar dingen ik zet ze ff op een rijtje

Voor met pc of laptop

2 tabletops zonder audio interface
                                een 2 of 3 kanaals mixer

Voor zonder pc of laptop

2 tabletops met audio interface
                                1 4 kanaals mixer

of anders

Een controller met audio interface waar ik 2 tabletops aan kan hangen, zoals de pioneer xdj r1

dit is toch wel duidelijk zo
                                Last edited by Djhans1977; Tuesday-08-10-2013, 23:00.

Comment

Working...
                                X