Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark NDX400 table top CD speler

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Laatste bericht zoals hierboven, kan op doorgevraagd worden, de rest hoeven jullie nietmeer op te reageren, okee?

Comment

Voor met pc of laptop

2 tabletops zonder audio interface
      een 2 of 3 kanaals mixer
      Dat gaat niet werken.

Ik adviseer je toch om eens in de winkel langs te komen en verschillende sets uit te proberen. Ter plekke kan je dan advies en meer informatie vragen, maar dit schiet niet echt op.

We zijn inmiddels 8 pagina's verder en nog steeds is het voor jou (en ook voor ons) nog erg vaag wat je precies wilt.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
        Ik moet heel eerlijk zijn dat ik er een beetje simpel van word van het kat en muis spel.

Verdiep je zelf eens een keer goed in de materie. Lees de specs en vergelijk zelf eens wat.
        Zeg dan gewoon wat je wil en zoekt in een apparaat.
        Wat je wil betalen

Dan kunnen we je een advies geven. Je zit nu allemaal maar wat onzin te vertellen of 10x het zelfde.

Begin dus door alles gewoon in 1 post te plaatsen. Alles wat je wil vertellen. Lees het nog eens goed door voor jezelf. Staat er alles in. Klopt alles druk dan pas op plaats reactie.

We gaan nu van table top naar alles in 1 naar mixer naar stand alone naar eigenlijk helemaal niks.
        Ik weet nog steeds niet hoe ik zo'n smiley maak die zijn handen naar beneden slaat? ;)

Comment

Zo

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
            Zo
            Hoe denk je dat wij ons voelen. Je post 3x achter elkaar in het zelfde topic binnen 24 uur zonder dat er maar 1 iemand iets gezegd heeft. Vreemd want je weet wel hoe de edit / wijzig knop werkt.

Je stelt telkens de zelfde vraag op een net andere manier maar doet niet echt iets met de antwoorden die je krijgt.
            Dan kom je met een conclussie die volgens mij PRECIES andersom moet zijn.

Daarom denk ik dat het beste advies dat is wat Rick ookal aangaf. Tel je centjes, ga gewoon naar Goes, maak er een leuke dag van en ga met je nieuwe aanwinst weer naar huis.

Comment

Ik weet niet wat het beste is om mee te beginnen tabletops zonder audio interface, of just met audio interface, wat zijn jullie ervaringen ermee?:cool:

Comment

Dan vertel je in Goes je budget en je wensen, en dan kunnen zij je vertellen wat het beste is.

Comment

Trouwens is de ddj t1 geen goeie, waarvan ik nix kan vinden op bax-shop.nl

sorry kan niet meer besteld worden
                  Last edited by Djhans1977; Wednesday-09-10-2013, 22:16.

Comment

Eerst tabletops... dan weer een alles-in-één apparaat... nu gaat het weer over een DJ controller.

Inmiddels zitten we op pagina 9 en zijn we nog steeds niet verder gekomen. Zorg nu eerst eens dat je überhaupt achterhaalt wat je precies wilt. Ga naar de winkel, test wat verschillende sets uit, stel voor jezelf vast wat je precies wel en niet wilt, stel ter plekke vragen en leg je twijfels voor en ga vervolgens eens kijken wat de mogelijkheden zijn voor je beschikbare budget.

Momenteel spring je van de hak op de tak en dezelfde vragen blijven keer op keer terugkomen terwijl dit al meerdere keren uitgebreid is behandeld.

Comment

Beste,

Je moet wel denken dat een tabletop met alles er op en aan zoals audio interface midi en redelijke kwaliteit al direct een paar centen kwijt bent maar dan heb je wel het voor deel van als tijdens je set iets gebeurt met de computer of misschien een tabletop tilt slaagt je verder kan en ondertussen de rest terug opstarten, ik heb als voorbeeld een macbook pro met 2 SC2900 van denon en een rodec mengpaneel maar deze set kost je al wel rond de 2400 euro maar dan heb je degelijk kwaliteit en back-up.
                      Maar als jij voor een alles in een gaat zoals de Pioneer controllers die kwalitatief ook goed zijn kost het je ongeveer een kleine 1000 euro en kan je bv kiezen voor de nieuwe pioneer controller met cd of zonder maar als hier jou laptop crast loopt de boel vast en kan je gaan wachten tot je weer hebt opgestart,
                      en voor het gevoel denk ik dat elke tabletop of controller een statich platter hebben of je moet voor de denon SC3900 gaan en die werkt ongeveer als een platendraaier en dat geeft wel een ander gevoel maar de meeste static platter zijn het zelfde alleen verschillen ze in grote?
                      en als laatste bij de controller staan de knopjes meestal wel dichter op elkaar omdat het op een doosje moet ;)
                      maar als je zeker wil zijn ga eens naar de winkel en test eens wat uit wat je het beste ligt :)

mvg Gino V

Comment

Okee bedankt alvast, welke pioneer tabletops bedoel je? En welke nieuwe pioneer controller dan?

Comment

bestemd voor Gino V

Okee bedankt alvast, welke pioneer tabletops bedoel je? En welke nieuwe pioneer controller dan?

Comment

Voorlopig stop ik zelf even met berichten plaatsen, jullie mogen wel berichten pllatsen hoor

Comment

Gino bedoelt wellicht de pioneer-xdj-r1 (die heeft ingebouwde cd-spelers) en de pioneer-ddj-sx (enkel controller)

Er zijn wel controllers met ingebouwde cd-spelers/mediaspelers die volledig standalone kunnen draaien, ik dacht zoals de xdj-r1, zodat moest je laptop problemen hebben je snel een cd'tje kan opzetten om te overbruggen. Moest dit een vereiste zijn, je kan ook hybrid controllers/mixers kopen en daar platendraaiers/cd-spelers aan aansluiten als backup, voorbeelden hiervan zijn de hier aangehaalde DDJ-SX, Numark N4/NS6/NS7?/4-track, American Audio VSM 4.1,...

Comment

Beste

de pioneer controllers zijn die hierboven vermeld zijn en nu is het maar gaan testen zal ik zeggen uitmaken wat je juist wil hebben en hoeveel je investeren maar onthoud wel als je iets aankoopt voor tijdelijk goedkoop ben je dat geld al kwijt en kan moeilijk 2de hands verkocht worden dus raad ik aan door te sparen en een systeem kopen dat jou ligt en verder op kan bouwen voor de toekomst.

mvg Gino

Comment

Working...
                                X