Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark NDX400 table top CD speler

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Djhans1977 View Post
    Voorlopig stop ik zelf even met berichten plaatsen, jullie mogen wel berichten pllatsen hoor
    Want je gaat op vakantie?...

Comment

Nee joh door met muziek maken en goed nadenken

Comment

wat is de goedkoopste digitale dj controller waar je tabletops aan kan hangen?

Comment

Originally posted by Djhans1977 View Post
          wat is de goedkoopste digitale dj controller waar je tabletops aan kan hangen?
          Originally posted by BlaZ View Post
          (-) voorbeelden hiervan zijn de hier aangehaalde DDJ-SX, Numark N4/NS6/NS7?/4-track, American Audio VSM 4.1,...
          Waren we nog niet duidelijk?

Comment

oja dat is waar

Comment

Ik denk dat we even een goede pauze moeten inlassen. En dat ga ik doen door middel van een slotje.

Aan de topicstarter het vriendelijke doch dringende verzoek om het hele topic nog eens heel goed door te lezen, vervolgens heel goed na te denken over wat je nu precies wel en niet wilt, plus wat je er uiteindelijk aan wilt uitgeven en desnoods eens langs te komen in de winkel om het een en ander zelf eens te komen bekijken, uit te proberen en ter plekke wat advies in te winnen.

Wanneer je er uit bent of echt een goed doordachte vraag hebt (die niet reeds in het topic is behandeld), stuur me dan even een PM en dan gooi ik het topic weer open.

Comment

Working...
              X