Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DDJ-T1 OUTPUT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer DDJ-T1 OUTPUT

Ik heb een Pioneer DDJ-T1.
    Deze heeft 2 outputs.
    Vroeger gebruikte ik de rood witte outputs naar een appart mengpaneel om daar te vertrekken naar mijn lichsturing en mijn versterker. (Problemen mee gehad)
    Ik wil nu rechtstreeks werken.
    maar ik weet niet goed welke uitput ik best gebruik voor mijn versterker (kleine of grote uitput van de T1).
    De input van de versterker (JB Systems AX 700) is met 2 gaatjes met een grote jack en de ingang van de lichsturing is met rood wit.

In de handleiding van de T1 staat er:
    pioneerr.JPG

Groetjes,
    Roel
    Last edited by roelds; Monday-21-10-2013, 16:08.

Om wat voor versterker gaat het (merk + type)? Dat is misschien wat makkelijker dan communiceren over gaatjes. :)

Comment

JB Systems AX 700 versterker! ;)

Comment

Dan zou ik de 3-polige XLR connectoren op de versterker gebruiken, omdat die gebalanceerd zijn.

Met twee CAB724 kabels ben je dan al klaar en dan is je signaal ook gelijk een stuk minder storingsgevoelig.

Je kunt dan de master2 out gebruiken om je lichtsturing aan te sluiten.

Comment

Bedankt voor je antwoord.
          Ik heb nog 1 vraag,
          zijn de Jack-ingangen van de versterker niet goed genoeg van kwaliteit?
          En wordt deze 3 polige xlr connectoren nog steeds de dag van vandaag gebruikt op de versterkers?

Groetjes

Comment

zijn de Jack-ingangen van de versterker niet goed genoeg van kwaliteit?
            Deze zijn ongebalanceerd uitgevoerd. Theoretisch geeft dat iets meer kans op storingen in je lijn. (In de praktijk zul je niet veel verschil merken wanneer de afstand tussen je DDJ-T1 en versterker gering is, maar voorkomen is beter dan genezen.)

Comment

Working...
            X