Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer xenyx x2442USB

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer xenyx x2442USB

Hoi mede Bax-shoppers,

Ik heb drie maand geleden de Behringer xenyx x2442USB aangeschaft, deze: http://www.bax-shop.nl/12-kanaals-mi...t-details.html
    Alleen het is totaal niet wat ik zocht kom ik nu achter.. Terugsturen kan niet meer, hij is over de 60 dagen bedenktijd van Bax heen.
    Ik heb nog garantie (2 of 3 jaar ofzo), kan ik dit mengpaneel dan nog terugsturen of iets en een groot deel of mijn aankoopbedrag terugkrijgen?
    Hij is nog perfect in staat en helemaal nieuw in doos. Ik heb hem 2 keer gebruikt met een karaoke party, hij kan nog als nieuw verkocht worden.
    Want ik baal er erg van en wil toch niet zomaar €325,- kwijtraken, want ik wil graag wat anders aanschaffen.
    Misschien bent u / jij geïnteresseerd en mag je hem ook overkopen van me :-D :-P
    Uiteraard voor een goedkopere prijs dan de nieuwprijs, lijkt me wel zo eerlijk.
    Iemand tips waar ik het anders kan verkopen of terugsturen zodat ik toch een groot deel van mijn geld terug krijg, want ik heb mijn allereerste miskoop gedaan..
    Niet te vergeten wel weer fantastische service van de Bax!

Alvast bedankt!

Naar Bax terug sturen gaat hem denk ik niet worden,
    Marktplaats misschien een optie?

Comment

Je kunt contact opnemen met onze helpdesk om de mogelijkheden te bespreken, maar het is niet mogelijk om er 100% vergoeding voor te krijgen. Daarnaast is onze inruilwaarde altijd minder dan de prijs die je meestal op Marktplaats en cosoorten krijgt. (We moeten immers de kosten van het behandelen van de omruiling kunnen terugverdienen: Product uittesten, omruiling maken, administratief gedeelte, B-stock product in de shop aanmaken, product op locatie leggen in magazijn... etc. etc.)

Comment

Working...
      X