Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waveform extern bij numark NDX 400

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waveform extern bij numark NDX 400

Goedemiddag,

Ik ben opzoek naar 2 tabletops en een mixer, nu heb ik mijn oog laten vallen op de Numark NDX 400.
    Echter is mijn wens om ook een waveform van de track te zien. Dit vind ik fijner werken met het bepalen van waar ik in de track moet zijn.
    Nu hebben bijna alle tabeltops dit niet. Is er een manier om dit toch voor elkaar te krijgen d.m.v. een extern apparaatje?

Ik hoor graag van jullie

Is er een manier om dit toch voor elkaar te krijgen d.m.v. een extern apparaatje?
    Jazeker. Een laptop met DJ-software. ;) Maar dan moet je naar MIDI tabletops en een losse mixer kijken, of naar een DJ controller zonder CD-lades.

Wat wil je precies gaan doen, heb je al iets staan en wat wil je er aan uitgeven?

Comment

Enkel een laptop met software als Traktor?
      Mijn budget ligt rond de 1000€ maar is enigszins flexibel.
      Ik heb al eens gestoeid met Pioneer DDJ T1 in het verleden.
      Persoonlijk wil ik nu stand alone apparatuur puur voor het gevoel en weer eens wat anders maar ik vind een waveform erbij gewoon erg handig dus dat wil ik graag behouden.

Wat ik ga doen is op de lokale feestjes draaien en wie weet wat er nog meer in het vat zit.

Comment

Wil je echt iets hebben dat stand-alone draait, dan kom je in het betaalbare segment al snel uit bij de Stanton SCS4.DJ. Die laat wel de waveforms zien.

Wil je toch iets met meer body en veel meer opties, dan moet je toch bij de XDJ-R1 zijn denk ik. Die heeft de mogelijkheid om low-res waveforms te laten zien in de displays. De XDJ-R1 kun je gewoon stand-alone gebruiken. Gebruik met de PC kan wel en is optioneel, maar niet persé nodig.

Comment

Ja ik wil meer body en meer opties dan de Stanton.
          De XDJ R1 ziet er inderdaad goed uit maar als ik het goed begrijp is het dus niet mogelijk om twee losse table tops te nemen en daar een extern apparaat(buiten je laptop om)?

Comment

Niet binnen dit budget. En externe waveform-apparaatjes bestaan helaas ook niet. ;)

Comment

Ik zeg een gat in de markt dan ;)

Welk budget is er voor nodig om dat alsnog te krijgen?

Comment

CDJ-2000NXS. :)

Comment

Originally posted by Rick View Post
                  Haha daar was ik al bang voor!
                  Oke bedankt!

Comment

Working...
                  X