Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pitch controls Mixtrack pro reageren heel vaag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pitch controls Mixtrack pro reageren heel vaag

Hoi,

Ik heb eigenlijk van het begin af aan (lees: 2 jaar) het probleem dat de pitch controls niet accuraat reageren. Hiermee bedoel ik dat ik de slider eerst een paar keer helemaal op en neer moet bewegen vooraleer deze accuraat reageert en dit is heel vervelend.

Ik weet niet of het aan Virtual DJ (full pro) ligt of aan het feit dat het ding tweedehands was en nu toch al behoorlijk versleten is of dat het probleem nog ergens anders ligt. het is ook bij beide pitch controls en dus niet enkel aan 1 kant oid.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen.

Vincent

Gebruik je toevallig de Sync knop voordat dit probleem voordoet?

Men vrouwtje is namelijk met tijden voor de grap ook es bezig met mijn controllertje thuis omdat ze het leuk vind als ze muziek wilt beluisteren maar ik betrapte er haar soms op de Sync knop te gebruiken bij liedjes die echt wel ENORM in BPM schelen en dan roept ze met tijden dat de pitchfader stuk is 'dus niet' :p . Liedjes waren zodanig verschillend in BPM dat de sync knop de BPM s had aangepast voorbij het bereik van de pitchfaders en dan moet die pitchfader ook eens naar het ene of het andere uiterste eerst vooraleer hij terug accuraat reageerd. Word toch es tijd dat ik haar leer beatmatchen xD.

Nu goed als ik je symtomen lees dacht ik er meteen aan ... alhoewel dit wel in Traktor PRO is hier. Als het dat niet is ... geen idee.

Comment

Ik gebruik de sync knop puur en alleen om te beatmatchen aangezien de faders dus niet werken. Echter is het ook al zo dat de faders niet reageren wanneer ik een track van 130 met een track van 128 wil beatmatchen.

Comment

Working...
      X