Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer Nexus 900 Bekabeling

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer Nexus 900 Bekabeling

Hallo,

Ik ben van plan een pioneer 900 nexus set te kopen alleen mijn vraag was of daar ook alle bekabeling bij zit.
    zo niet zouden een van jullie mensen het aan mij kunnen doorgeven?

Alvast bedankt,
    Rick Moens

10 sec. kijken op de link die je gaf:
    "Bij tabletop CD-spelers wordt standaard een korte RCA-RCA (tulp-tulp) kabel meegeleverd, zodat u de speler kunt aansluiten op een mixer. Voor intensief gebruik kunt u een wat soepelere kabel meebestellen met stevigere connectoren, zoals de Procab CAB80"

Comment

Enige dat je niet meegeleverd zal krijgen negen op de tien is een stel XLR kabels of RCA 'al denk ik dat je liever gebalanceerd zal werken' voor je audio out.

En alle extra kabels voor bvb. booth uitgang/ lijn ingangen enz. op die twee meegeleverde CDJ 900 s die elk een meegeleverde rca naar rca hebben zoals hierboven geopperd werd. Stroomkabels zitten ALTIJD bij elektrische producten maar ik gok dat je hier niet eens op doelde :p

Hangt er een beetje vanaf wat je precies allemaal wilt doen met de set qua ingangen en uitgangen om te zeggen welke kabels je nog zult moeten aanschaffen op het ook werkend te krijgen op je versterker/actieve speakers 'als je voor dit gedeelte zelf nog geen kabels hebt natuurlijk' (alvast anticiperend op je volgende vraag).

Comment

Wat bij de CDJ900 meegeleverd wordt:
        - Audio kabel (RCA-RCA)
        - Stroomkabel
        - Control kabel (faderstart)
        - LAN-kabel
        - Disc force eject pin
        - Rekordbox CD

Bij de DJM-900nxs:
        - Stroomkabel
        - USB kabel

Comment