Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraag geluidskaart

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag geluidskaart

Ik heb een reloop controller. Dit is een interface edtion. Deze geluidskaart is niet optimaal, daar wil ik
    nu wat aan veranderen. Het betreft een Reloop Digital Jockey IE. Hoewel ik net een traktor F1 heb
    aangeschaft, stel ik een nieuwe controller nog even uit. Ik ben tevreden. Alleen het geluid mag beter.

Is het nu mogelijk een externe geluidskaart aan te schaffen en te gebruiken, ook al heeft mijn controller al
    een ingebouwde geluidskaart?

Alvast bedankt

Is perfect mogelijk tot voor kort gebruikte ik een Vestax Typhoon als midi controller om de eindelijke eindmix via faders op mijn mengpaneel te bedienen (Is niet echt nodig maar vond de faders niet lekker tov. mijn mengpaneel dus werd de typhoon enkel voor library een effectje en de play / cue / loop punten gebruikt) door middel van een Traktor Audio 2 soundcard.

Degelijke geluidskaart en ik geloof dat bij de eerste versie nog altijd gratis Traktor Pro meegeleverd werd (al ben ik dit laatste niet zeker).

Comment

Bedankt voor je reactie. Dus het kan wel degelijk? Ik bedoel, Traktor Audio 2 wordt dan mijn 'hoofd geluidskaart'? Wil geen miskoop aanschaffen namelijk.

Verder zie ik dat Traktor 2.6 wordt meegeleverd met deze geluidskaart. Betreft dit de volledige versie of trial?
      Zoals ik zei wil ik namelijk ook de Traktor F1 aanschaffen, wordt deze software hier ook niet bijgeleverd?

Groet

Comment

Zoals ik in mijn voorgaande post zei is dit inclusief Traktor Pro (ofte de volledige versie)

En ja dit werkt perfect gewoon Audio 2 via USB aansluiten aan je laptop / Traktor opstarten (de software dus) daar bij preferences - audio setup je Traktor Audio 2 soundcard selecteren, je outputs ook ff instellen en van de Audio 2 -> je versterker/active speaker/mengpaneel 'moest je hem daar willen laten binnenkomen

Voor de rest lees ik in je beginpost dat je de F1 hebt en nu dat je de F1 wilt kopen
        Hoewel ik net een traktor F1 heb aangeschaft
        Zoals ik zei wil ik namelijk ook de Traktor F1 aanschaffen
        Ik ga dus maar even aannemen dat je deze nog niet hebt en je dus een extra vraag hebt genaamd zit Traktor Pro erbij? Voor zover mijn kennis reikt word er bij dit product geen Traktor Pro geleverd. Kan me natuurlijk vergissen maar ik zie het ook niet bij de productinfo die bax.shop levert 'en op de site van Native Instruments zelf staat er ook niks geschreven over bijgeleverde Traktor Pro software wat wel altijd expliciet vermeld stond bij producten waarvan ik zeker ben dat de software meegeleverd is dus conclusie vermoedelijk niet ... Op de site van Native staat er wel iets over een e-voucher ter waarde van 50 euro geen idee of dit ook zo is in de bax-shop versie maar ik vermoed van wel aangezien Native Instruments de producent is en Bax een retailer maar mischien kan je dit best even vragen via email bij Bax zelf.
        Last edited by SqueeZr; Friday-22-11-2013, 13:36.

Comment

Oke duidelijk. Zei het inderdaad fout. De F1 wil ik nog gaan aanschaffen.
          Op de site van bax lees ik dat je Traktor 2.6 krijgt meegeleverd bij Audio 2. Dit zou ideaal zijn, aangezien
          dit de versie is met de remixdecks, welke vereist is voor de F1.

Comment

En nu ik toch een topic heb geopend, wil ik graag ook het volgende vragen:

Is het mogelijk een sample uit je remixdeck voor te beluisteren door je headphone voordat je 'm open gooit?

Mijn dank

Comment

Working...
            X