Welke hoofdtelefoon heb jij post het hier
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Welke hoofdtelefoon heb jij
Collapse
X
-
- Sennheiser HD25C-II 'algemeen dj werk'
- Sennheiser HD215 mk ii 'vrouwtje haar starters koptelefoon alsook backup die altijd meegaat'
- Sennheiser HD598 'Audiofiele koptelefoon voor thuisgebruik'
- Nog een boel Sony / Sennheiser en andere merken oortjes voor gebruik met de Ipods op het werk / onderweg
-
- Bose AE2I, gebruik ik vooral op het werk veel. Gaat nu al een jaar iedere dag mee in de tas, op wat vervagende logootjes gaat dat perfect. :)
- Sennheiser PX 360, beetje allround, vooral voor gebruik thuis en mobiel.
- Behringer HPM 1000, maar ligt een beetje te verstoffen. Blijft een geniaal apparaat, heeft 6 jaar naar tevredenheid dienst gedaan. Nu begint de coating van de oorkussens wat af te bladderen helaas.
Comment
-
Op maat gemaakte In-ears es-2: eigenlijk in eerste instantie om mee te draaien maar betrap me er steeds vaker op dat ik ze zoon beetje overal en altijd gebruik
Ultrasone 750 pro: oude draai hoofdtelefoon maar gebruik hem steeds vaker thuis als ik wat knip en plak werk doe en de rest niet wil vervelen met me herrie
Stanton pro 2000 eerste hoofdtelefoon en nog steeds een heerlijke o shit ik ben me oortjes vergeten ligt gelukkig nog in de la hoofdtelefoon. Klinkt in verhouding gaap maar kost ook een zeer aanzienlijk deel minder
Shure se 425 in ears. Voorloper op de op maat gemaakte om te zien of de manier van werken iets voor me was. Nu leuk voor me mp3 speler als ik toch niet weer stiekem de op maat gemaakte pak.
Comment
Comment