Announcement

Collapse
No announcement yet.

Probleem Pioneer Cdj 350

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem Pioneer Cdj 350

Ik heb een Pioneer Cdj 350 set met een Djm 350 mixer.
    Ik heb ik al verschillende mixen gemaakt, en neem altijd op met een usb via de Djm 350,
    en laat muziek afspelen via een usb in de Cdj 350.
    Nu ben ik bezig met een mix van zo'n 45 minuten dus ik wilde in iets van 3 keer opnemen.
    De eerste 2 delen gingen gewoon goed, ik neem de mix op, plaats de usb in de computer om alles nog een keer te beluisteren,
    als ik het goedgekeurd heb zet ik de mix in 1 van de 2 usb's uit de Cdj zodat ik verder kan met mijn mix.
    Het probleem:
    Ik was aan het opnemen en op ongeveer 6 minuten(aflopende tijd) begint de mix ineens opnieuw,
    terwijl de mix op mijn computer gewoon goed was.
    Ik heb de mix in beide usb's geprobeerd maar telkens kwam weer hetzelfde resultaat, zelfs als ik het usb bestand op de computer opende was de mix gewoon goed.
    Ik denk dat de Cdj het bestand gewoon niet goed leest, maar heb geen idee wat ik nu het best kan doen om te zorgen dat hij hem wel goed afspeelt.
    Kortom, mijn mix begon ineens opnieuw terwijl hij op mijn computer de mix gewoon afmaakte.
    Hopelijk is het duidelijk genoeg en kunnen jullie mij helpen.

Alvast bedankt!

En als je hem op rekordbox analyseert en daar eens afspeelt, doet hij het dan goed of net als op je spelers?

Comment

Dan speelt hij wel gewoon goed af.

Comment

Working...
      X