Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hercules RMX 2 probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hercules RMX 2 probleem

Hallo
    Ik heb sinds gister een Hercules Rmx 2 maar soms dan hapert de gain knop of de pitchfader en dan moet ik even een paar keer aan de gain knop draaien of de pitch even heen en weer schuiven en dan doet hij het weer
    Weet iemand wat ik moet doen omdit te verhelpen of verkomen
    Mvg Corné

Wat bedoel je precies met haperen? Blijft je software hangen, reageert de knop niet zoals hij zou moeten (dus als je draait reageert de software er niet op), of?

Comment

Ik bedoel dat de knop dan even niet functioneert en dan zie je de pitchfader ook niet bewegen op je computer als je hem verschuift
      Mvg Corné

Comment

En voer je dan nog bepaalde andere acties uit? Bijvoorbeeld andere knoppen tegelijkertijd bedienen o.i.d.? Beweeg je hem juist snel of langzaam?

Comment

Ik beweeg de pitchfader en de gain knop altijd langzaam en als ik de pitch verschuif of aan de gain draai, doe ik voor de rest niks anders
          Mvg Corné

Comment

Okay. Ik zou even kijken of het probleem zich de komende dagen nog meermaals voordoet. Indien dat zo is, dan kun je hem naar ons terugsturen. Dan ruilen we hem om voor een andere.

Comment

Oke ik zal even kijken hoe het verder gaat en ik las ook ergens dat het met de Sync knop te maken kan hebben want ik gebruik zelf soms ook de sync ik denk dat ik het ook even zonder ga proberen en kijken of het probleem dan nog voordoet
              Mvg Corné

Comment

Working...
              X