Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DJM 850, ook probleem met effecten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer DJM 850, ook probleem met effecten

Hi, heb net een nieuwe DMJ 850 gekocht bij Bax, een paar uur geleden geïnstalleerd met cd-rom etc. Alles doet het (gebruik USB via CDJ 850) maar 3 effecten doen het niet over de hoofdtelefoon nl echo, up echo en die ene, ben even de naam kwijt, die meteen na up echo kont, dus 3 op een rij. De rest doet het wel op de koptelefoon dus heeft het niets te maken met het aanwijzen van het effecten kanaal. Echter, wanneer ik speel op de speakers via de master doen deze 3 effecten het wel. Daar ik veel uitprobeer via de koptelefoon wil ik graag dat deze effecten via de koptelefoon te horen zijn, net als de anderen die wel te horen zijn. Op mijn oude djm 600 werkten alle effecten via de koptelefoon. Alvast bedankt!
    Beste groet
    Michael

Hoe cue je met je hoofdtelefoon en hoe staan je effecten ingesteld? Want als je je effecten op de master gooit, zul je ze via je CUE niet horen als deze op kanaal 1,2,3 of 4 ingesteld staan. Experimenteer dus eens met je cue mix en toch ook even met de effectentoewijzing. Want wat gebeurt er bijv. als je je hoofdtelefoonmix op Cue zet, kanaal 1 als CUE aanvinkt en de effectentoewijzing hier ook op zet?

Comment

Working...
    X