Beste forumlezers,
zo'n 8 maanden geleden heb ik de Pioneer 350 set aangeschaft (2x CDJ 350, DJM 350 en de bijbehorende case en koptelefoon).
Na regelmatig tot veel gespeeld te hebben kwam ik op het punt dat ik toch wat meer wilde, iets meer effecten, wat meer functies en mogelijkheden. Persoonlijk vind ik de mixer wat beperkt worden.
Bij deze wilde ik dus wat advies inwinnen bij jullie (en wellicht woensdag in de winkel in goes)
Ik zat zelf een beetje te kijken naar een nieuwe mixer, maar kom dan al snel uit bij de volgende drie
- DJM 750 K
- DJM 850 K
- DJM 900
en wellicht met een RMX-1000 erbij (kan eventueel later ook nog)
Wat is precies die toegevoegde waarde bij de 850? en nog een stap hoger de 900?
Verder kwam ik dan natuurlijk ook uit op het vernieuwen van m'n spelers.
Wat zou dan jullie suggestie zijn? Ben nog niet van plan (financiële middelen) om deze direct te vernieuwen, eerst nog even op de 350's verder, maar wil wel weten welke ik er later voor in de plaats gaan nemen, zodat ik een beetje weet wat het allemaal mag kosten.
Zelf had ik overigens de 900 nexus op het oog.
Hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen, alle advies is welkom!
Yordi.
zo'n 8 maanden geleden heb ik de Pioneer 350 set aangeschaft (2x CDJ 350, DJM 350 en de bijbehorende case en koptelefoon).
Na regelmatig tot veel gespeeld te hebben kwam ik op het punt dat ik toch wat meer wilde, iets meer effecten, wat meer functies en mogelijkheden. Persoonlijk vind ik de mixer wat beperkt worden.
Bij deze wilde ik dus wat advies inwinnen bij jullie (en wellicht woensdag in de winkel in goes)
Ik zat zelf een beetje te kijken naar een nieuwe mixer, maar kom dan al snel uit bij de volgende drie
- DJM 750 K
- DJM 850 K
- DJM 900
en wellicht met een RMX-1000 erbij (kan eventueel later ook nog)
Wat is precies die toegevoegde waarde bij de 850? en nog een stap hoger de 900?
Verder kwam ik dan natuurlijk ook uit op het vernieuwen van m'n spelers.
Wat zou dan jullie suggestie zijn? Ben nog niet van plan (financiële middelen) om deze direct te vernieuwen, eerst nog even op de 350's verder, maar wil wel weten welke ik er later voor in de plaats gaan nemen, zodat ik een beetje weet wat het allemaal mag kosten.
Zelf had ik overigens de 900 nexus op het oog.
Hoop dat jullie me wat verder kunnen helpen, alle advies is welkom!
Yordi.
Comment