Wat vinden jullie van de producten van pioneer
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pioneer
Collapse
X
-
-
Ik vroeg dit om dat ik een ddj-sx of deze set http://www.bax-shop.nl/cd-speler-set...t-details.html zou willen kopen wat zou de beste kuize zijn
Comment
-
ik denk dat je best eerst voor je zelf gaat uit maken hoe je wilt gaan draaien. Wil je digitaal werken, en enkel met een laptop muziek draaien dan is de ddj-sx wellicht de beste keuze (of een andere controller), maar wil je met cd's draaien, dan kies je beter voor de 250pack (of andere table-top combinatie).
Comment
-
Het zijn 2 aparte en bijna niet te vergelijken producten. Bij de sx heb je meer aantal functies (in de zin van effecten e.d.) het is dan ook een controller, hier passen géén cd's in. De set die je aanhaalt zal wellicht minder aantal functies hebben, maar dit is dan ook een cd-speler set.
Het grootste verschil is dus dat de sx een digitale controller is, en dat die set een analoge cd-spler set is. Zorg best eerst dat je weet of je liefst een controller wil, of een set met cd-spelers wil. Daarna kan je gaan kijken welke producten effectief het meeste geschikt zijn voor jou.
Comment
-
Vergeet alleen niet dat de cdj 350 een USB MIDI interface heeft. Je kan deze dus ook met de computer verbinden en gebruiken als controller. Alleen het mixen gebeurt dan niet in je computer. Persoonlijk...ik heb zelf 2 cdj400 spelers samen met Virtual DJ. Mocht de laptop het om wat voor reden dan ook begeven, kan ik altijd nog verder draaien op cd's. Mocht dit bij de ddj-sx gebeuren dan heb je een groter probleem. Maar aan de andere kant: de ddj-sx is compacter en minder zwaar. Als je als alleen dj die op pad gaat je eigen set mee wilt nemen dan is de ddj-sx handiger. Voor drive-in-werk zou ik persoonlijk voor de cdj350 gaan.
Verder: de ddj-sx is specifiek voor de software: Serato DJ ontwikkeld. De cdj350 is in meer software te gebruiken. Virtual DJ, Traktor DJ, Mixvibes Cross officieel, en voor andere software zullen vast mappings geschreven zijn. Ook is de 350 geschikt voor recordbox, iets wat handig is als je later ook naar de cdj2000 door wilt groeien om in clubs te kunnen draaien.
Comment
-
Ik stond een half jaartje geleden voor dezelfde keuze en heb toen gekozen voor de cd speler set, totaal geen spijt van gehad, usb/cd er in en je kan lekker spelen, ideaal als begin set. Niet te ingewikkeld of te veel functies, dus je zult er snel aan gewend worden, dat was althans in mijn geval, van daar dat ik nu m'n set wil gaan upgraden.
Comment
Comment