Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xdj R1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Xdj R1

Hallo,

Sinds een week of 6 heb ik een XDJ R1, ik gebruik hiervoor Traktor mede omdat deze grotere Wavefile's heeft dan de gratis Virtual Dj LE die je er trouwens gratis bij krijgt als je de Xdj R1 aanschaft. Tevens krijg ik het niet voor elkaar om mijn toonsoort in Virtual DJ te zien in mijn browser, maar dat terzijde.

Alleen heb ik heel kort goed kunnen genieten van Traktor omdat "ineens" mijn monitoring button niet goed werkt, als ik die indruk( lampje gaat branden) dan blijft mijn geluid door de boxen te horen, en dat is dus niet de bedoeling.

ps Ik gebruik de Midi mapping ( tsi file) die speciaal te vinden is op het internet voor de Xdj R1. Ik heb daar al om hulp gevraagd maar daar krijg ik geen reactie.

Het heeft dus wel gewoon prima gewerkt maar ineens was het weg en weet echt niet waar ik zoeken moet.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn??

greetz

Alleen heb ik heel kort goed kunnen genieten van Traktor omdat "ineens" mijn monitoring button niet goed werkt, als ik die indruk( lampje gaat branden) dan blijft mijn geluid door de boxen te horen, en dat is dus niet de bedoeling.
    Staat je kanaalfader dan nog open?

Comment

Working...
    X