Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reloop Atack software probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reloop Atack software probleem

Hallo,

Ik kocht de Reloop Jockey maar bij de installatie van Reloop Atack liep het mis.
    Ik installeerde de software, maar wanneer ik het programma wou openen kreeg ik volgende foutmelding : 'gui.exe werkt niet meer'. Ik gooide alles van mijn computer en installeerde de software opnieuw. Nu krijg ik een bericht ' 30day trial expired!! Program Terminate'.

Kan iemand mij zeggen hoe ik dit oplos?
    Alvast bedankt.
    Jonik

Als ik die 2de foutmelding lees dan vraag ik mij af hoe je er aan bent gekomen
    Zeg niet dat je hem 2de hands hebt aangeschaft, ik ken het programma niet maar die foutmelding kan maar 1 ding betekenen...

Comment

Originally posted by Paradise View Post
      Als ik die 2de foutmelding lees dan vraag ik mij af hoe je er aan bent gekomen
      Zeg niet dat je hem 2de hands hebt aangeschaft, ik ken het programma niet maar die foutmelding kan maar 1 ding betekenen...
      Hah neen hoor ik kocht deze natuurlijk niet in tweedehands.
      Nuja de foutmelding over de trialperiode was maar van korte duur want nu krijg ik weer de 'gui.exe'foutmelding. Heb wat opgezocht en denk dat het te maken heeft met iets van midi yoke, meer weet ik ook niet?!

Alvast bedankt voor de reactie
      Jonik

Comment

Er zit toch ook een Traktor LE versie bij de RDJ, volgens mij kun je daar beter mee verder gaan en het de Attack software vergeten.
        Bij de nieuwe versie van de RDJ wordt de Attack al niet meer geleverd dus dat zegt ook al het een en ander.

Comment

Working...
        X