Announcement

Collapse
No announcement yet.

Instellingen Djuced+ Hercules dj control air

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Instellingen Djuced+ Hercules dj control air

Ik heb een controller van hercules en hierbij het programma djuced, nu zit ik met een probleem nadat ik de nieuwe versie heb gedownload (djuced18) kan ik de audio instellingen niet meer zo instellen dat ik en een master heb en een headphone. Ik zit met dit probleem als eventjes te klommelen maar het lukt niet want als ik kies om als master c-media usb te hebben is er maar 1 optie en kan ik geen 2e optie kiezen en dan die als headphones met output 3&4.

Kan iemand me helpen?

BVD
    DJESSE

Het hoort Djuced achttien te zijn maar de acht veranderd?!?

Comment

Klopt, aangezien een 8 en een sluitend haakje ) een code vormt voor een bepaalde smiley.

Indien de controller bij ons is aangeschaft, bel eventjes met onze helpdesk. Het zal toch ergens in een instelling zitten vermoed ik.

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Klopt, aangezien een 8 en een sluitend haakje ) een code vormt voor een bepaalde smiley.

Indien de controller bij ons is aangeschaft, bel eventjes met onze helpdesk. Het zal toch ergens in een instelling zitten vermoed ik.
        Is deze nu open? want het nr wat op de site staat geeft alleen maar piepjes haha.

BVD

Comment

De helpdesk is doordeweeks telefonisch bereikbaar van 9:00u tot en met 21:00u.

Heb je niet toevallig het fax-nummer gebeld? ;)

Comment

Working...
          X