Announcement

Collapse
No announcement yet.

Denon DN9000 Kortsluiting?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Denon DN9000 Kortsluiting?

Hallo Hallo,

Mijn naam is Mick en draai al wat jaartjes! sinds 2 jaar heb ik een Denon DN9000 2e hands gekocht voor thuis prima spul toch! CDJs leuk en aardig maar voorlopig niet thuis:razz:

dan nu mijn probleem: tijdje geleden rook ik een lichte brandlucht,geen rook verder ofzo. Na zoeken kwam ik er niet achter wat het was! Toen ik de dag erna de denon aanzette deed hij raar. De cd lade lampjes branden wel, maar de rest van de knoppen niet. Nu denk ik dat daar de brandlucht van kwam. Heb hem opengeschroeft, maar de zekering die open en bloot lag was in orde. Weet iemand waar ik hem kan brengen of niet? Of wat ik miss zelf kan doen? ik woon in de omgeving van Rotterdam en feedback is laatste optie.

groetjes

Hoi Mick, en welkom. ;)

Wat betreft de brandlucht, ik denk dat er een intern component ergens gesneuveld is. En dat sneuvelen heeft wellicht de zekering niet zoveel beïnvloed. Ik zou persoonlijk even contact opnemen met de winkel waar je hem gekocht hebt, misschien kunnen ze er daar eens naar kijken. Zeker als er nog garantie op zit, zeker doen.
    Wanneer je niet over de juiste technische kennis beschikt zou ik er niet aan beginnen, omdat je dan wellicht meer stuk maakt dan repareert. Dan liever naar een professional die het direct kan maken, toch? ;)
    Maar je hebt hem al opengeschroefd. Heb je enige zwartgeblakerde componenten gezien?

Comment

Hooi Rick!

bedankt voor je reactie:) ik zal nog is kijken naar wat aangekoekte componenten! ik breng hem waarschijnlijk weg naar feedback die hem vervolgens opstuurt naar denon hoop ik! Ik had hem gekocht bij een licht&geluid bedrijf. Hij was daar niet vaak gebruikt door de komst van cdjs. Meer voor achtergrond muziek enzo ipv het echte dj werk. ( ken de mensen dus ik vertrouwde wel op hun woord!)

groetjes

Comment

Working...
      X