Announcement

Collapse
No announcement yet.

beter leren mixen!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beter leren mixen!!!

beste leden!

ik heb ongeveer 1 jaar geleden een hercules dj control mp3 E2 gekocht, omdat ik wou beginnen met mixen.
    nou ben ik een beetje uit gekeken op die controller.:)
    hij heeft niet alles wat ik wil.
    ik wil verder gaan in het mixen, door een betere controller te kopen!!
    nou heb ik zelf al een beetje verder gekeken voor een andere controller, en de numark mixtrack pro 2 vond ik een goede optie:)
    maar ik las op andere forum's dat je daar ook serato upgrade bij moet kopen wil je echt alles kunnen doen.
    nou was mijn vraag of er niet iets ander in dezelfde richting is wat ik kan kopen:?:
    voor ongeveer dezelfde prijs als de numark mixtrack pro 2 en serato DJ upgrade!!!!
    alvast bedankt:D

Groetjes, Erwin.
    7
    numark mixtrax.
    14.29%
    1
    numark mixtrack pro 2.
    71.43%
    5
    hercules dj control air.
    14.29%
    1

The poll is expired.

Wat jij precies wilt in die prijsklasse, is onmogelijk. ;)

Wat je mist qua functionaliteit in Serato DJ Intro t.o.v. Serato DJ:
    - extra effecten
    - recording functie
    - vierdecks ondersteuning

Persoonlijk ben ik van mening dat je die functionaliteit niet heel snel gaat missen, zeker niet wanneer je nog aan die nieuwe controller moet wennen. Daarnaast kun je altijd nog in een later stadium kiezen voor een upgrade, maar Numark (en anderen in dit segment) doen dit bewust om iedereen de keuze te laten. Wil je de instapversie en niet te veel betalen? Dan krijg je Serato DJ Intro er bij. Wil je toch meer functionaliteit er uit halen? Dan kun je zelf upgraden naar Serato DJ.

Verder zou ik sowieso de Mixtrack (zonder interface) overslaan, tenzij je al een losse audio interface hebt. Anders moet je die er los bij gaan kopen, wat financiëel gezien niet echt aantrekkelijk is omdat je dan bijna net zo veel geld kwijt bent en een los kastje moet meeslepen.

Verder zou ik ook niet voor de DJ Control Air gaan, aangezien die qua klasse tussen je huidige controller en een Mixtrack Pro II in zit. Daarmee zeg ik niet dat het geen goede controller is voor het geld, maar je gaat er qua klasse niet heel veel op vooruit ten opzichte van je huidige controller. De kans is dus aanwezig dat je er alsnog vrij vlug op uitgekeken bent. ;)

Comment

Topic verhuisd naar DJ-gear subforum.

Comment

Working...
      X