Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zwaar verzwakt output-signaal Behringer DFX750

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Misschien een hele domme vraag van mijn kant, maar heb je hier de handleiding al voor doorgespit?

Comment

Uiteraard, maar die is niet echt behulpzaam. Is meer een uitleg van hoe de verschillende functies werken (en dan nog zeer ongedetailleerd), maar biedt vrijwel geen troubleshootingmogelijkheden. Ik snap ook trouwens niet waarom er een Send/Return opzet als er geen controlemogelijkheden voor zijn.

Dit euvel valt trouwens makkelijk te verhelpen door de audioprocessors tussen de Master Out en de versterking te zetten (aangezien ik momenteel geen Booth/Tape Out gebruik), maar toch zou ik graag zien dat dit werkt, mocht ik ooit nog Booth gebruiken. En Tape Out gaat binnen korte tijd naar de Input van m'n Mac, voor radiostreaming.

Comment

Het was een foutje van Patrick ;)

Comment

En hoe is het euvel verholpen? ;)

Comment

Foutje van mij dat Robert bedoelde was i.v.m. het lage signaal. Dat lag aan m'n versterker en is verholpen door de versterker kennis te laten maken met de vuilnisemmer.

Het send/return probleem moet ik nog steeds even testen, nog geen tijd voor gehad, helaas.

Comment

En jawel, probleem ook bij showmodel. Dus productfoutje :) Probeer nu BEHRINGER International GmbH te bereiken maar dat is nog een vak apart eigenlijk. In ieder geval retourneer ik mijn model.

Comment

En bij deze heb ik hem niet meer in mijn bezit, ingeruild voor een stel kabels die ik nog nodig had. Met Arno nog maar eens even naar gekeken, blijkt dat Behringer dit 'normaal' vind. Naja.. dan maar even een maandje of drie niet mixen en gelijk voor de DJM-800 of NS7 gaan, dan ben ik een stuk zekerder op de kwaliteit.

Comment

Working...
                X