Announcement

Collapse
No announcement yet.

To XDJ-R1 or not to XDJ-R1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• To XDJ-R1 or not to XDJ-R1

Beste DJ's/experts,

Deze "Shakespeare" quote-titel houdt me al een hele tijd bezig aangezien ik zowel goede als slechte dingen lees over de XDJ-R1 van Pioneer.

De meest voorkomende negatieve punten zijn de software issues. Mij is dan de vraag of Pioneer dit nog wel gaat oplossen? De controller is inmiddels toch al ettelijke maanden op de markt???

Iemand enig idee/advies?

Alvast bedankt!

Vincent

Ik heb een pioneer xdj-r1, qua software werkt nu alles goed, ookal heb ik er lang mee gesukkelt. Wat ik erger vind is dat die prul de heletijd kapot blijft. Heb de mijne nu een half jaar en is al de 2de keer dat deze binnen moet brengen. Eerst bleef de pitch springen van hoog naar laag (gans nieuw moederbord gekregen in garantie) en nu blijft een cd vast zitten. Kan ik hem alweer binnen brengen.

+ Voor ik het vergeet, Snap niet dat Pioneer nog altijd geen Android RemoteBox app heeft uitgebracht :s of waarom er niet de mogelijkheid is om via de app muziek rechtstreeks vanaf de ipad af te spelen ipv de USB stick vanaf de Xdj-R1.

Pioneer is misschien wel top materiaal als ge meer dan 1000 euro per cdj wilt uitgeven, maar qua midi controllers denk ik dat je meer zijt met een goedkoper merk zoals hercules.
    Voor mij is het een miskoop geweest. En voor enkele vrienden die mijn R1 gebruiken ook. Maar moet wel zeggen dat het sjiek uitziet om te hebben staan :).
    Last edited by Sander1986; Sunday-16-03-2014, 01:44.

Comment

Working...
    X