Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginner DJ, welke controller?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginner DJ, welke controller?

Hallo, ik wil graag beginnen Dj'en
    ik heb vroeger een beetje liedjes in elkaar gemixt met VDJ, en nu heb ik al 2 jaar een akai mpk en produceer ik, maar ik wil ook graag nog dj'en want dat lijkt me leuk.

Welke controller lijkt jullie het meest geschikt voor mij.
    Budget in rond de 200 voor de controller.
    Zelf twijfel ik tussen de onderstaande:
    JB Systems Kontrol 3
    DJ Tech i-Mix Reload MKII
    Behringer CMD Studio 4A
    Pioneer DDJ SB

En wat moet ik nog meer kopen om te gaan beginnen met dj'en, hoofdtelefoon, een mic ofzo??

Alvast bedankt voor het reageren!

Mvg

G

Een soortgelijk topic is afgelopen dagen beantwoord door een medewerker van Bax.

Hij zei er dit over:

Rick: Zeker omdat je je momenteel moeilijk kunt oriënteren op wat je precies wilt (je noemt momenteel nog diverse andere controllers) zou ik eigenlijk liever aanraden om eens langs te komen bij ons in de winkel om verschillende controllers eens goed uit te komen proberen. Dan kun je het verschil goed voelen tussen diverse controllers m.b.t. knoppen, jogwheels en faders en op basis van functionaliteit plus je persoonlijke bevindingen kun je dan vast en zeker je eigen keuze een stuk beter maken. Het is immers erg lastig om te zeggen voor welke controller je nu persé moet gaan, aangezien elke controller zijn eigen balans heeft qua prijs/kwaliteitverhouding.
    Klik hier voor het topic waaruit dit citaat komt.

Comment

Ja maar, ik ben 17 en ben in bezit van een scooter dus afreizen naar Goes is niet heel erg mogelijk.
      Retourtje daarheen is 50 euro.

Kunnen jullie niet zeggen welke van de bovenstaande controllers beste keus is voor een beginner?
      Of ervaring met de controllers?

Comment

Hallo,

Ik zou als ik jou was vooral veel reviews lezen en bekijken (videoreviews), daar leer je het meest van. Probeer ook vergeleikingsvideos te vinden.

*schaamteloze zelfpromotie*

Ik heb een mooie set te koop staan met virtual dj. Is geheel plug and play en er zit een computer met virtual dj pro ingebouwd in de flightcase

Comment

Working...
        X