Announcement

Collapse
No announcement yet.

probleem met me hoofdtelefoon en traktor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• probleem met me hoofdtelefoon en traktor

hey

ik heb laatst traktor scratch pro gekocht een aangesloten op
    me hercules rmx

alleen een probleem ik kan hem niet aansluiten op me hoofdtelefoon
    knoppen de cue/mix en volumen

alles is veder aangesloten en werkt

dus als iemand weet hoe dit moet

en zou me voor een kleine vergoeding kunnen helpen
    laat het me weten

ik ga nu wel op vakantie dus ben na morgen een week weg

gr dylan

Je zou kunnen beginnen met foto's te plaatsen van de installatie zoals je het nu hebt aangesloten. Dit zou al veel kunnen verklaren en wellicht ziet het oog van een oplettend forumlid waar de schoen wringt. Screenshotje van Traktor kan ook erg van pas komen.

Comment

Traktor Pro of Traktor Scratch Pro? Als je Traktor Scratch Pro hebt gekocht is het me echt een compleet raadsel waarom je een Hercules RMX gebruikt. Die kan namelijk niet overweg met tijdcode.

Comment

misschien dacht hij aan de toekomst ;)

maar meer info is wel makkelijker... gebruik je de hercules als audio apparaat of heb je het pakket met de audio8 of audio 4 geluidskaart gekocht?

Comment

hey

ik heb van een vriend die ook dj is traktor scratch pro overgekocht
          nu is dus alles aangesloten alles werkt maar je hebt 2 knoppen van je headfone volume
          en de cue/mixing ( die knop dat je alle kanaalen te gelijk kan luisteren of alleen een kanaal ) ik zal even proberen een plaatje te zoeken

en weet iemand anders een midi controller die er op werkt die al gewoon is ingesteld
          als je hem aankopelt

Comment

Originally posted by djslash View Post
            hey

ik heb van een vriend die ook dj is traktor scratch pro overgekocht
            nu is dus alles aangesloten alles werkt maar je hebt 2 knoppen van je headfone volume
            en de cue/mixing ( die knop dat je alle kanaalen te gelijk kan luisteren of alleen een kanaal ) ik zal even proberen een plaatje te zoeken
            En wat is je vraag dan daarover?

Comment

als je bij traktor naar de instellingen gaat kan je elk knopje schuifje enz instellen
              ze doen het alle maal behalvhe die van me head fone die recht boven in zitten op de rmx

Comment

Nu post je je vraag, maar kan ik er nog steeds geen wijs uit, sorry.

Comment

Hey

Ik denk dat we het maar better kunnen laten zitten ik ga denk ik over stappen op cd
                  en koop wat spullen van reloop
                  En dan zet ik me rmx wel lekker te koop ben ik daar ook van af

Comment

Working...
                  X