Announcement

Collapse
No announcement yet.

hoe kan ik mijn speakers aansluiten aan mijn reloop beatmix?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoe kan ik mijn speakers aansluiten aan mijn reloop beatmix?

Hoi, ik heb een vraagje: ik heb besloten om de reloop beatmix aan te schaffen. Maar ik zag dat je je speakers daaraan moet sluiten. Maaaar; ik heb een speakerset waarvan ik de speakers allemaal aan moet sluiten aan de bass, en de bass moet ik in het stopcontact doen (het is een Trust precieze typenummer weet ik zo niet)
    Ik kan dus wel mijn speakers aan de controller aansluiten, maar dan heb ik geen bass. Er zit echter wel een controller met een plug dat gelijk staat aan een koptelefoon. Dus als er 2 plug-ins voor een koptelefoon in de reloop beatmix zouden zitten, zou het probleem denk ik ook wel opgelost zijn.

Mocht dat zo zijn; is voorbeluisteren dan nog steeds mogelijk?
    En zo nee; kan dat eventueel ook met een Y-kabel? En mocht dat met een y-kabel mogelijk zijn, is het voorbeluisteren dan ook mogelijk?

Alvast bedankt!
    Groeten!

Procab CAB711 Basic koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

RCA op master out van dat reloop ding en jack (neem aan dat dat de aansluiting van de Trust box is) ingang Trust.
    Speakers gewoon op Bass (is de versterker) van die Trust blijven aansluiten.

Comment

Oké. Dankjewel maar waar doe ik dan mijn koptelefoon in? :)

Mvg

Comment

Of kan ik evt ook mijn koptelefoon in de laptop doen, en de speakers in de controller???

Ik ben namelijk niet erg technisch;)

Comment

Die reloop heeft toch een hoofdtelefoon aansluiting?

Comment

Originally posted by Dean Janxon View Post
            Of kan ik evt ook mijn koptelefoon in de laptop doen, en de speakers in de controller???
            De koptelefoon doe je in de daarvoor bedoelde ingang aan de voorkant van de controller. Zie het bijbehorende symbooltje. Misschien heeft je koptelefoon een kleine plug (=mini jack)? Dan heb je een verloopstekkertje nodig. De speakers sluit je aan bij de 'master out' aan de achterkant, ik denk via een RCA-(female)-mini jack verloopkabeltje. Zoiets: http://www.bax-shop.nl/jack-rca/hq-3...t-details.html

Comment

Ahhhhh. Ik heb na jouw reactie nog zitten denken wat je bedoelt (ben zegmaar niet zo technisch;) ) maar ik snap het!
              Hartelijk dank!

Groetjes

Comment

Working...
              X