Hoi, ik heb een vraagje: ik heb besloten om de reloop beatmix aan te schaffen. Maar ik zag dat je je speakers daaraan moet sluiten. Maaaar; ik heb een speakerset waarvan ik de speakers allemaal aan moet sluiten aan de bass, en de bass moet ik in het stopcontact doen (het is een Trust precieze typenummer weet ik zo niet)
Ik kan dus wel mijn speakers aan de controller aansluiten, maar dan heb ik geen bass. Er zit echter wel een controller met een plug dat gelijk staat aan een koptelefoon. Dus als er 2 plug-ins voor een koptelefoon in de reloop beatmix zouden zitten, zou het probleem denk ik ook wel opgelost zijn.
Mocht dat zo zijn; is voorbeluisteren dan nog steeds mogelijk?
En zo nee; kan dat eventueel ook met een Y-kabel? En mocht dat met een y-kabel mogelijk zijn, is het voorbeluisteren dan ook mogelijk?
Alvast bedankt!
Groeten!
Ik kan dus wel mijn speakers aan de controller aansluiten, maar dan heb ik geen bass. Er zit echter wel een controller met een plug dat gelijk staat aan een koptelefoon. Dus als er 2 plug-ins voor een koptelefoon in de reloop beatmix zouden zitten, zou het probleem denk ik ook wel opgelost zijn.
Mocht dat zo zijn; is voorbeluisteren dan nog steeds mogelijk?
En zo nee; kan dat eventueel ook met een Y-kabel? En mocht dat met een y-kabel mogelijk zijn, is het voorbeluisteren dan ook mogelijk?
Alvast bedankt!
Groeten!
Comment