Announcement

Collapse
No announcement yet.

Krk 5 G2 aansluiten op XDJ R1 en PC

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Krk 5 G2 aansluiten op XDJ R1 en PC

Hoi,

Ik ben van plan om een XDJ R1 te kopen en de Krk 5G2 Monitorspeakers. Op dit moment heb ik een Logitech Z906 en kan ik makkelijk door mijn inputs switchen. Dus bijvoorbeeld input 1 is mijn DDJ Ergo en input 2 is mijn PC, maar als ik die Krk's heb kan dat niet meer(of wel?) Kan ik de XDJ R1 en mijn pc tegelijkertijd aansluiten op mijn Krk's?

Mvg Tim

Je kunt de KRK`s rechtstreeks in de XDJ R1 pluggen met XLR als ik het goed heb.

Comment

Ja klopt dat had ik gezien, maar ik wil hem graag ook tegelijkertijd aangesloten hebben op mijn pc. Anders moet ik steeds kabels wisselen.

Comment

Dan heb je iets als de D-2000AD1 nodig of een XLR kabel die overgaat naar een USB.

Comment

Of iets als de Tascam US-366. Die dingen zijn wel vrij prijzig.

Comment

Denk dat als je de boxen wilt aansluiten op je pc, je ook is zou kunnen kijken naar vergelijkbare pioneer boxen (die hebben RCA).

Comment

je kunt natuurlijk ook de xdj aansluiten met xlr, en de pc met jack of rca :)
              dan kun je wel niet switchen, maar als je dan het geluid van je pc gewoon uitzet tijdens het mixen of andersom is het prima opgelost.
              Geen dure kastjes verder of wat dan ook.
              Als je rca gebruikt misschien alleen wel wat meer ruis/storing!
              het beste is om dan een geluidskaart voor je pc te kopen met jack, en je xdj aansluiten met xlr :)

Groetjes Rik

Comment

Bedankt voor de reacties, ik denk ik dat van djrocksel ga doen. En als ik weer wat geld heb een geluidskaart erbij kopen.

Mvg Tim

Comment

heb zelf de rokit 6's,
                  en doe precies hetzelfde ;)
                  heb iets meer ruis dan normaal maar werkt top!

groetjes

Comment

Klein (analoog) mengpaneel geen oplossing?
                    XDJ R1 op 2/3 en PC op 4/5, KRK's op Main Out.

Comment

Working...
                    X