Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DDJ SB DJ Control Serato

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer DDJ SB DJ Control Serato

Hallo,

Ik heb vorige week een pioneer ddj sb serato dj control gekocht.
    Nu is mij opgevallen dat je bij serato dj alleen gebruik kan maken van de trail versie 14 dagen en daarna
    moet je betalen (130euro) wat ik belachelijk vind.

Kan iemand mij vertellen of ik een ander programma kan gebruiken om te mixen?
    En waar je die kan downloaden enz.

Ik hoor graag reacties van mensen die mij kunnen helpen.

De DDJ-SB is ontwikkeld voor Serato DJ intro en dat wordt ook bijgeleverd. Kortom, de DDJ-SB kun je onbeperkt gebruiken met Serato DJ Intro, maar niet met Serato DJ. Serato DJ intro is het instappakket en die kun je inderdaad tegen meerprijs upgraden naar de volledige Serato DJ versie.

Comment

Oke dankje voor de reactie.
      Is er ook een mogelijkheid om met een ander
      programma te draaien dat werkt op de
      ddj sb?

Comment

In principe kun je de DDJ-SB mappen voor iedere MIDI-software aangezien het een standaard MIDI-controller is, maar aangezien hij gemaakt is voor Serato DJ (Intro) en daar plug & play mee werkt zou ik het daar bij houden.

Wanneer je software als Virtual DJ of Traktor gaat gebruiken ben je afhankelijk van de mappings die anderen maken en delen, of in het meest nadelige geval moet je je eigen mappings maken om elke knop toe te wijzen aan een bepaalde functie.

Wil je het dus persé, dan is het dus mogelijk. Maar het kan zijn dat je er dan een paar dagen mee bezig bent om het goed aan de praat te krijgen wanneer je nog geen ervaring hebt met MIDI-mappings maken.

Comment

Oke thanks hou het wel bij serato.

Comment

Ik ben van plan om Serato dj upgrade box te gaan kopen.
            Wordt er de nieuwste Serato 1.8 meegeleverd?

Comment

De upgrade box is eigenlijk niets meer dan een USB stick en een registratiecode. Als je de nieuwste versie van Serato DJ download via de Serato website (die op dat moment beschikbaar is), kun je deze met de geleverde code registreren. Je heb dus altijd de nieuwste versie.

Comment

Working...
              X