Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 pioneer ddj ergo's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk dat ik mijn keuze laat vallen op de XDJ-R1. Dit is toch net wat makkelijker in gebruik en heeft net wat meer voor net wat minder. Ik kwam echter ook nog de reloop rmp-3 alpha's tegen. Hoe denken jullie over deze spelers?

Comment

Vergis je niet in de xdj-r1. Ik heb hem nu een half jaar en heb van ellende maar een dure USB stick gekocht zodat ik zoveel mogelijk muziek mee kan nemen.

Traktor werkt niet, virtual dj lijkt het al beter te doen icm de r1 maar dan werkt voorbeluisteren weer niet. Ik zou de r1 dus niet aanschaffen als je denkt dat je daar fijn je dure dj programma's mee kan aan sturen.

Of er moet hier iemand zijn waarbij het wel gelukt is. Maar zelfs met de originele mapping van pioneer werkt de r1 niet op traktor. Als het nu alleen de effecten waren oid. Maar nee. De play knop werkt niet eens. Gisteren nog de nieuwe updates gedownload. De nieuwe TSI en de op een na laatste nieuwe traktor.

Ik hoor t wel. Als je in de buurt van Utrecht woont mag je altijd een keer komen kijken. Want met de ipad en USB is het verder een top ding.

Comment

Dan moet ik er nog maar eens ff over na denken want het werken met traktor of serato is toch wel iets wat ik belangrijk vind. Ik woon in het noorden van het land dus dat gaat wat lastig maar mocht ik een keer in de buurt komen dan zal ik het laten weten.

Weet iemand of de rmp3's van reloop wel goed samenwerken met traktor? En of dit een beetje fijne spelers zijn?

Comment

Working...
        X