Announcement

Collapse
No announcement yet.

B-Stock Pioneer DDJ-SB

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• B-Stock Pioneer DDJ-SB

ik was van plan de ddj-sb te gaan kopen, toen ik zag de er ook iets van B-stock bestond. Ik weet alleen niet wat daarmee precies bedoelt wordt, want er staat dat de verpakking beschadigd is. Is de Controller zelf ook beschadigt/gebruikt of is de controller nog helemaal intact?

Als je even verder had gekeken op de site, gewoon onderaan de b-stock pagina dacht ik.
    Dan zul je zien dat er dit staat:

De categorie B-stock aanbiedingen bevat producten die wij niet als nieuw kunnen verkopen. Veelal gaat het om producten waar de verpakking van beschadigd is, of waar zeer lichte beschadigingen op aanwezig zijn. In andere gevallen gaat het om producten waar bepaalde accessoires van ontbreken, of producten die ingeruild zijn door klanten. De producten uit de B-stock categorie worden altijd voor een lagere prijs aangeboden dan de gangbare producten in onze webshop. Zo kunt u al snel enkele tientallen euro's besparen op uw aankoop!

Onderaan de productpagina van een B-stock product, bij de tips & opmerkingen, staat genoteerd wat de kenmerken van het product zijn. In veel gevallen is er ook een actuele foto van het product bijgevoegd, zodat u de kenmerken van het product in één oogopslag kunt inspecteren. De producten uit de B-stock zijn allemaal uitvoerig getest en worden werkend verkocht. Vaak geldt een beperkte garantietermijn voor deze producten.
    Dus als je gewoon eerst even goed op de site had rondgekeken dan had je dit makkelijk kunnen vinden.
    Maar goed, nou weet je het ;)

Comment

Working...
    X