Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DDJ SX met Virtual DJ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer DDJ SX met Virtual DJ

Hallo,

Ik zou graag mijn DDJ SX met Virtual DJ willen laten werken i.p.v Serato DJ
    Nu krijg ik dit niet voor elkaar met de huidige instellingen, weet iemand of dit wel kan
    en wat zijn de benodigdheden of instellingen die je moet maken.
    De DDJ SX is voorzien van de laatste firmware, maar in virtual DJ geeft de ASIO driver
    aan dat er te weinig kanalen zijn.............

Graag ontvang ik wat hulp van iemand, alvast bedankt!!

Groeten,
    René

Je zal hem hiervoor in de MIDI mode moeten zetten.

Echter, stop gewoon een paar uur in het leren en eigen maken van Serato. Werkt stukken beter en prettiger dan VDJ en is niet voor niets de software waar de SX mee geleverd wordt.

Comment

Welke versie Virtual DJ heb je nu?

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Welke versie Virtual DJ heb je nu?
        Ik gebruik Virtual DJ Pro, Serato is zeker een mooi programma maar loopt regelmatig vast bij o.a.het scannen van de bibliotheek
        en ook met draaien al een paar keer, aangezien ik dit dus niet helemaal vertrouw zou ik toch ook graag met VDJ willen kunnen draaien.
        De laptop heeft 6 Gb intern geheugen en een I5 processor, VDJ kan hier perfect op draaien, mijn muziek staat op een externe schijf met USB3 aansluiting.

Comment

Maar is het dan niet beter om te kijken wat de oorzaak is van de Serato vastlopers? Want mijn ervaring is juist dat Serato behoorlijk stabiel is op de meeste systemen, met zo'n laptopconfiguratie zou dat dus ook moeten werken. Staan er nog een hoop programma's op de achtergrond te draaien misschien?

Comment

Originally posted by rene1437 View Post
            Ik gebruik Virtual DJ Pro, Serato is zeker een mooi programma maar loopt regelmatig vast bij o.a.het scannen van de bibliotheek
            en ook met draaien al een paar keer, aangezien ik dit dus niet helemaal vertrouw zou ik toch ook graag met VDJ willen kunnen draaien.
            De laptop heeft 6 Gb intern geheugen en een I5 processor, VDJ kan hier perfect op draaien, mijn muziek staat op een externe schijf met USB3 aansluiting.
            Kan het liggen aan de externe harde schijf dat deze teveel voeding wegtrekt van de laptop?
            Zou ik er eentje met voeding moeten hebben?

Comment

Nou ben ik toch benieuwd, of Serato nu wel goed werkt, of dat het Virtual DJ is geworden ?

Comment

Je kunt een USB hub aanschaffen met voeding, zo heeft je laptop meer over voor het programma. sluit ook je controller op stroom aan

Comment

Working...
                X