Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark CDN-95

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Numark CDN-95

Beste leden,
    Ik heb een aantal vragen over de CDN-95 van Numark.

Ik ben deze van plan om te gaan kopen, maar hoe is de kwaliteit van deze cd spelers, dus wat betreft de lasers, duurzaamheid, de functies (zoals bijvoorbeeld de MasterTempo)?

De CDN-spelers zitten prima in elkaar en zijn ook al een lange tijd op de markt.

Zelf heb ik een CDN-22 MKIV, het instapmodel, welke ik gebruik als backup en voor verzoekjes. Nu wordt deze niet zo 'mishandeld', maar het is verder wel een erg degelijke speler die goed in elkaar zit. En ook van deze speler is alweer een nieuwe versie uitgekomen zie ik net.

Comment

Bedankt :) , maar nu even over het merk Numark: zit het qua kwaliteit en service in de buurt van Denon en Pioneer? Ik heb nu namelijk de 'usb-7313' van "US" Blaster (goedkoop OEM-chinamerk) en ik ben van plan om een proffessionele(re) aan te schaffen dan een US Blaster.
      Last edited by DeejayTim; Friday-07-08-2009, 14:33.

Comment

Denon en Pioneer zitten met hun producten wel een stukje hoger dan Numark, maar de producten van Numark zijn prima voor de hogere middenklasse, zegmaar.
        Geen budget-klasse, geen pro-klasse, maar er meer tussenin.

Comment

Oké, bedankt.

Comment

als je over de cdn 90 en 95 praat ga je toch redelijk pro heel r,dam hangt vol met die spelers. zijn erg betrouwbaar en hufterproef.

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
              als je over de cdn 90 en 95 praat ga je toch redelijk pro heel r,dam hangt vol met die spelers. zijn erg betrouwbaar en hufterproef.
              Precies wat ik zoek! Pioneer gaat nèt een fractie te ver, maar een merk dat in het hoge midden-segment zit (dus Numark) vind ik oke. Ben er trouwens net achter gekomen dat het serviceniveau van Numark ook fatsoenlijk is: buiten de garantieperiode gewoon tegen een normaal prijsje laten repareren, mocht er sprake zijn van gebreken/slijtage, èn de verkopers weten waarover ze het hebben (wat bij US-Blaster niet het geval is :) ).
              Last edited by DeejayTim; Wednesday-12-08-2009, 18:37.

Comment

Uiteraard het is een merk dat al jaren mee gaat en dat is niet voor niets ;)

Comment

Ik werk al jaren met DJ mixers van Numark thuis, nog nooit geen problemen mee gehad. Misschien zegt dit ook wel iets over de kwaliteit van Numark.

Comment

Weet ik haast wel zeker en b.t.w: zijn de C-mixers (voormalige CM-lijn) van Numark wat? Die ben ik namelijk van plan om bij de cdn 95 te kopen (i.v.m. faderstart)?
                    Last edited by DeejayTim; Thursday-13-08-2009, 17:52.

Comment

Zie boven,ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

Comment

Mooi :), maar nu weer naar de CDN 95: zit er een (gebufferde) instant start op?

Comment

Overbodige vraag, ben er achter gekomen dat het er wel opzit (mini-jack kabels ;) )

Comment

Working...
                          X