Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer DDJ-ERGO geluid koptelefoon?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer DDJ-ERGO geluid koptelefoon?

Hallo allen,

ik gebruik de pioneer ddj-ergo in combinatie met traktor. Controller staat aangesloten op logitech boksen. Ik krijg het alleen niet voor elkaar dat er ook geluid uit me koptelefoon komt. Ik kan nu dus niet voor beluisteren. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

Hoor het graag!

Groetjes Glenn

ik had dit ook soms maar dan met mijn s4 mk2. heb je al bij instelingen gekeken. je gaat dan naar output routing en dan kijk je naar output monitor, output master, en output record. als je bij output monitor kijkt dan zou er moeten staan monitor left, monitor right. als er staat not conected, dan moet je monitor left en monitor right er neer zetten. als het goed is krijg je dan weer geluid. ik hoop dat dit het kleine probleem is als dat niet zo is dan weet ik het helaas ook niet

groetjes emil

Comment

Heb je het volume van de koptelefoon wel open staan? En zoja, heb je het knopje van welk kanaal je op de koptelefoon wil, wel ingedrukt?

Comment

Originally posted by emil View Post
        ik had dit ook soms maar dan met mijn s4 mk2. heb je al bij instelingen gekeken. je gaat dan naar output routing en dan kijk je naar output monitor, output master, en output record. als je bij output monitor kijkt dan zou er moeten staan monitor left, monitor right. als er staat not conected, dan moet je monitor left en monitor right er neer zetten. als het goed is krijg je dan weer geluid. ik hoop dat dit het kleine probleem is als dat niet zo is dan weet ik het helaas ook niet

groetjes emil
        Emil jij bent echt me HELD!!! Ik dacht dat ik dit al had geprobeerd maar blijkbaar niet goed genoeg. Echt super dit! Thanks!!!

Groetjes Glenn

Comment

ben blij dat het is goed gekomen ;)

Comment

Working...
          X