Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noise Effect op tractor S4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noise Effect op tractor S4

Beste allen,

Ik ben opzoek naar effecten op mijn traktor S4 waarmee ik energie kan maken binnen een plaat. Hierbij denk ik bijvoorbeeld aan de Noise effect op de pioneer 900 waarmee je veel energie kan halen. Heeft iemand suggesties voor soortgelijke effects op de S4? Is het mogelijk om extra effects te downloaden/upgraden?

Bedankt alvast,

Groet Peter
    Last edited by Appel07; Friday-02-05-2014, 11:37.

zulke colour effect zijn heel erg gewild. daarom gooit pioneer de prijs zo hoog op hun producten lijkt mij (niet alleen daardoor). in traktor heb je best veel effecten. als je een vervanger zoekt voor noise. dan zou ik je iceverb aanraden. volgens dit artikel. http://www.digitaldjtips.com/topic/a...traktor-pro-2/ kan je externe software gebruiken maar ook vsti's die zijn alleen van hele hoge kwaliteit en best duur. heb je al naar alle effecten geluisterd want veel kan je handmatig sturen. ook met flux mode aan kan je loop rolls maken met de loop draai button net zoals bij bijvoorbeeld de ddj sx.

ik hoop dat je hier misschien wat aan hebt. en als jij wel effecten kan vinden zou dat erg fijn zijn ;)

groetjes emil

Comment

Working...
    X