Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reloop rmx 40 bpm

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reloop rmx 40 bpm

hey

ik ben van plan om een relopp rmx 40 bpm van iemand over te kopen

is dit een goed plan ik ben een beginnende dj en wil deze voor mixen gebruiken en voor me drive in show
    is dit daar goed genoeg voor

Niet in de kennisbank, dat is alleen voor technische lappen tekst en andere informatie.
    Vragen gaan in de normale muziek/geluid fora.

-> verplaatst.

Comment

oke sorry

hier nog wat info

4+1 channel PRO club mixer
      Outstanding sound created by Premium Sound Architecture (PSA)
      Automatic beat counter for all channels (double 3-digit display)
      Freely assignable Long Life TCT Crossfader (45 mm) with adjustable curve
      Crossfader Start Play
      Long Life Linefader (60 mm) with adjustable curve, reversible
      Metal potentiometer
      Kill unit for both Crossfader channels with flash function (-60 dB)
      Send/Return effect for all channels
      Extra LED display per channel for pre-listening signal
      G ain control with 3-fold sound control (+10 / -40 dB) per channel
      Mic channel 1 with 3-fold sound control (+10 / -40 dB), Gain, Cue & talk-over
      Mic channel 2 with 3-fold sound control (+10 / -40 dB), Gain & Cue
      Ultra high-performance headphones out 1-way equalizer (mono option, Cue-Master-Mix, with mono/stereo switch)
      2 adjustable master outputs with balancing function (with mono/stereo switch and trim control)
      Outputs: 2 Master (Master 1: XLR/Cinch, Master 2: Cinch), 1 Rec (Cinch), 1 Send (6.3 mm jack)
      Inputs: 4 Phono (Cinch), 4 (+4) Line (Cinch), 2 Mic (Mic 1: Combi, Mic 2: 6.3 mm jack), 1 return (6.3 mm jack)

Technical:

Frequency range: 20 Hz - 20 kHz
      S/N ratio: -80 dB
      Distortion: 0.01%
      Dimensions: 320 x 357 x 87 mm
      Weight: 5.6 kg

Comment

Functies zijn al redelijk bekend, maar driekwart van het lijstje snap je momenteel zelf nog niet, verwacht ik. Doet er ook niet zo erg toe, de kwaliteit van de mixer is prima. Waar je echter wel naar zal moeten kijken is; Hoe vind je de mixer zelf werken?
        En daar is maar 1 oplossing voor. Naar de showroom en uittesten. En ook vergelijken met andere mixers in hetzelfde segment om te zien wat het beste bij jou past.

Comment

ik heb er al een keer mee gedraaid op ons schoolfeest
          van daar dat ik ook bij reloop ben gekomen
          ik vond dat hij er weinig voor vroeg 125 euro maar ik mag hem bij hem uit testen dus als het niet werkt neem ik hem niet

Comment

Mooi prijsje als hij nog in goede staat is.

Comment

ja dat vondt ik ook meschien kan ik ook nog reloop rmx cd spelers kan vinden

en ik wil wel naar de store van bax maar het is aardig ver voor mij dus van daar
              Last edited by djslash; Monday-10-08-2009, 20:21. Reason: was iets vergeten

Comment

Ik snap niet dat mensen altijd vragen via een forum: 'zou ik dit kopen, ja of nee?'
                Dit omdat iedere persoon een andere mening heeft van spullen.
                Bijvoorbeeld Piet vindt die RMX echt héél leuk draaien, maar Jan, tja die vindt het maar een rommelbak en draait liever met een Numark mixer.
                Oftewel: zoek een winkel of vriend in de buurt die een RMX40 heeft staan, en ga 'm daar eerst is uittesten. Of je kan ook bij de beste man gaan testen wie 'm verkoopt, en als je 'm bevalt kan je hem meenemen en anders niet.

Voor de rest vindt IK het wel een goed mixertje. Is z'n geld dubbel en dwars waard geweest. Heb de mijne vorige week voor €180 verkocht, dus voor €125 in goede staat doe je er geen miskoop aan!

Succes ermee. ;-)

Comment

Reloop RMX'en zijn leuke mixers voor het geld! Absoluut.

Gaat het hier om een nieuw model RMX-40 (zwart of wit) of nog om een zilvere? Die kan namelijk al wel redelijk oud zijn, let daar dus even op.

Comment

Heb er zelf al eentje 3 a 4jaar lang en dat ding is perfect niet stuk te krijgen!

Comment

dit is een witte

Comment

Hardstikke leuke mixer voor het geld heb er ook jaren plezier van gehad.
                        Tip:
                        Test de mixer wel goed uit voordat je hem koopt (alle knopjes)
                        Ik had de zilveren versie en na verloop van tijd (lees een paar jaar) gingen er toch wat potmetertjes kapot; balance, cue level, master 2 over het algemeen funktie's die je niet intensief gebruikt.

Terzijde:
                        Blunder die ik er mee gemaakt heb is de channel reverse knop die zit onder de cue knop.
                        Even voorluisteren en ipv de cue knop de channel reverse indrukken, twee kanalen open zonder dat je het direkt in de gaten hebt :oops:

Comment

Working...
                        X