Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Denon speeltjes!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Denon speeltjes!

Gisteren was Pioneer nog hot met de nieuwe DJM-5000, maar nu komt Denon met wel 4 nieuwe producten die zij de komende tijd gaan lanceren op de markt. Een nieuwe tabletop, een 19 inch softwarecontroller, een MIDI-subcontroller en een hoofdtelefoon zijn gloednieuw en klaar om op de markt gezet te worden.

Denon DN-S700
    Een vernieuwende tabletop die nog steeds beschikt over het vierkante design dat zijn voorgangers ook al hadden. Deze speler ondersteunt MP3-CD's, heeft 3 ingebakken effecten, uiteraard een slot-in systeem, 100mm lange pitchfader en een relatief groot jogwheel. Veel speelplezier dus met deze speler met het formaat van een broodtrommel. ;)

Denon DN-HC5000
    De opvolger van de HC4500, maar dan aangepast voor Serato ITCH software. Serato's HIDI technologie moet het mogelijk gaan maken om nog sneller data uit te wisselen waardoor nog accurater werken mogelijk wordt. Een 24-bits geluidskaart gaat aanwezig zijn voor een kwalitatief geluid voor zowel PC als MAC en uiteraard is de controller voorzien van USB 2.0 en MIDI om de software aan te kunnen sturen.
    Verder is er bekend gemaakt dat de controller gaat beschikken over een multifunctionele, touch-sensitive jog disc, een FL tube, tekst display en rubberen control buttons.

Denon DN-HC1000S
    Deze controller zal zich gaan gedragen als onderdaan. Het is immers een 19 inch MIDI sub-controller, die dus als toevoeging op je huidige setup kan worden toegevoegd. De controller is geschikt en ontworpen voor Serato Scratch Live. Een plug & play systeem dankzij de USB-aansluiting en in plaats van een toetsenbord om bepaalde functies aan te roepen, kun je sneller de controller gebruiken omdat deze de interface en nodige knoppen heeft om de software goed aan te kunnen sturen.
    Welke nodige knoppen dan? Onder meer Track Select, Fast Search, Shift/CLR button, 5 hot start en 3 sampler buttons, auto loop, Loop IN-OUT met exit/reloop, history en TAP button.
    Het is dus echt een sub-controller die er bij kan worden gepakt als er loops moeten worden gemaakt, of als er samples moeten worden ingeladen.

Denon DN-HP500
    Een hoofdtelefoon met een erg hoog bling-gehalte. Geruchten gaan dat deze net iets onder de 100 euro zal gaan kosten en dit het instapmodel wordt van Denon. Een 1300 mW input, 40 mm drivers, impendantie van 40 ohm, 103 dB output, een frequentiebereik van 10 tot 28.000 Hz en een 90 graden draaimechanisme zal die kleine 100 euro vast wel waard zijn. ;)

Weer een mooi stukje tekst geschreven rick!! Bedankt!!!

En die koptelefoon is mooi, die wil ik!!!!!!!! :D

Comment

De HP-500 kan 2Hz minder laag en 2KHz minder hoog als m'n huidige RP-DJ1210. Lekker laten doen voor mij :p. Die DN-S700 oogt naar mijn mening ontzettend goedkoop, zeker het jogweel (supervet logo even wegdenken). Digitale DJ gear gebruik ik niet.

Comment

Met die hoofdtelefoonfrequenties moet je het toch niet zo nauw nemen. Daar komen ze misschien net aan bij een continue sinus (en waarschijnlijk ook -3 of -6dB) en als je muziek dat ook zou zijn, is er wel iets erg goed mis met hetgeen er allemaal uitgebracht wordt. ;)

Comment

Ik vind die DN-S700 wel wat hebben, mooi instapmodel met hopelijk de kwaliteit die we van Denon gewend zijn.

Comment

Working...
          X